تاریخ انتشار: 1396/10/19 18:33
کد خبر: 165494

لیگ یک/ صبا و روزهای تیره و تاری که همچنان ادامه دارد؛ لیگ دو در انتظار است!

این روزها حال و هوای تیم صبا اصلا خوب نیست؛ یا بهتر بگوئیم حال و هوای فوتبال قم اصلا خوب نیست.
لیگ یک/ صبا و روزهای تیره و تاری که همچنان ادامه دارد؛ لیگ دو در انتظار است!

 متاسفانه نگون بختیهای صبا که از فصل گذشته آغاز شده بود همچنان با سرعت بر این تیم که روزی جز مدعیان لیگ و آسیا به شمار میرفت میتازاند و هیچ کس پاسخگوی این مشکلات نیست. شاید اگر در آغاز نیم فصل دوم فصل قبل اندیشه ای نو چه در سطح مدیریت و چه در نیمکت ایجاد میشد، این تیره روزیهای را شاهد نبودیم.

روزی که صبا سقوط کرد هیچ کس نبود تا پاسخگوی این طفل زمین خورده باشد و شاید تنها قشر ناراحت این امر بروبچه های زحمتکش رسانه و عرصه خبر بودند. اما سقوط انتهای راه نبود و از همان روز سقوط مشخص بود این تیره روزیها در لیگ یک برای تیمی که نه پشتوانه مالی دارد و نه پشتوانه تماشاگر، میتواند ادامه داشته باشد.

تیمی که استقلال و پرسپولیس هراس رودررویی با آن را داشتند حالا به چنان سرنوشتی دچار شده است که هر تیمی آرزو میکند برای رفع مشکلاتش و رسیدن به بردی روحیه بخش در لیگ یک به آن برسد. تیمی که روزگاری از دروازه اش به تیم ملی دعوت میشد و خط دفاعش با سهراب بختیاری زاده، هادی شکوری، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و... آرزوی هر مهاجمی برای گل زدن به این تیم بود و در خط حمله همیشه آقای گلهای لیگ از فضلی گرفته تا علی دایی، طهماسبی و عنایتی و...حالا روزهای خوش مدافعان حریف را رقم میزنند.

در تیمی که الهلال را با تمام افتخاراتش متوقف میکرد حالا زمین گیر حریفان نه چندان صاحب نام میشود و بهتر بگوییم تیمی که نیمکتش روزگاری بزرگان را پیش خود میدید حال هر فردی را برای این نیمکت کاندید میکنند که حتی نسبت به روزومه که هیچ، اندیشه های فنی آنها هم علامت سوال وجود دارد. البته پرواضح بود که روزگار صبا این شکل ادامه داشته باشد و حداقل کسانی که دستی بر آتش داشته یا اهل فن بودند این روزها را گمانه زنی میکردند، ولی هنوز دیر نیست اگر این دید بچه سرراهی بودن از صبای مظلوم برداشته شود، اگر مدیران عزیز استان قم که روزگاری با صبا برای حضور در عرصه های مختلف رسانه و حضور در عکس های دسته جمعی ثانیه شماری میکردند بازهم چشمان خود را باز کرده و تا سقوط صبا به لیگ پائینتر مسجل نشده است آستین را بالا بزنند وگرنه راهی نیست که این صبا چوب حراج بر پیکره ی آبروی  فوتبال قم زده و با نتایج ضعیف تر به استقبال لیگ دو برود.

امروز وقتی نتیجه حقیر ۴ بر یک را پیش روی صبا و در یادگار امام میبینیم دلمان به حال صبا میسوزد که این روزها بدجور چوب اختلاف سلیقه ها، کج سلیقگی ها و... را میخورد انگار نه انگار که این تیم روزگاری در صدر لیگ ایران بوده است. عزیزان پاس را به خاطر بیاورید با تمام افتخارات رفت و دیگر خبری از آن نیست پس تا دیر نشده چاره ای به حال آبروی فوتبال قم و در نهایت صبا بکنید شاید خیلی زود دیر شود.

نویسنده: علی ظهیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynlgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌عربی: خوشحالم گل اولم را برای خوشه طلایی زدم/ تیم گردن‌کلفتی داریم
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛