تاریخ انتشار: 1396/11/08 23:01
اختصاصی|
کد خبر: 162488

لیگ یک/ مقصر شکست نفت مسجدسلیمان چه کسی بود؟!

نفت مسجدسلیمان، صدرنشین مقتدر لیگ یک در هفته‌ای که مستحق شکست نبود، شکست خورد.
لیگ یک/ مقصر شکست نفت مسجدسلیمان چه کسی بود؟!

 نفت مسجدسلیمان در خانه فجرسپاسی دومین شکست فصلش را تجربه کرد تا کمی زنگ خطر برای این تیم به صدا در آید. البته، بادران از توقف صدرنشین استفاده لازم را نبرد و به نحوی فرصت سوزی کرد تا مسجدسلیمانی‌ها بالای جدول خیالشان جمع باشد اما مقصر شکست نفت مقابل فجر چه کسی بود؟!

نفت درحالی دومین شکست فصل خود را تجربه کرد که بی‌شک بی‌ثبات‌ترین پست این تیم، پست دروازه‌بانی می‌باشد. نفت دفاع خوبی دارد که پشت این دفاع خوب، دو گلر خوب‌تر حضور دارند که هرگاه مدافعان مقابل مهاجمان کم آوردند، این مسعود پورمحمد یا یوسف بهزادی بودند که ایستادگی کردند و نگذاشتند تا دروازه نفت باز شود.

تیم‌های بالای جدولی همچون بادران، نساجی، خونه به خونه و برق جدید در طول فصل از یک گلر استفاده کرده‌اند و کمتر پیش آمده تا این تیم‌ها، گلر خود را تغییر داده باشند. یوسف بهزادی گلر اول نفت مسجدسلیمان در این فصل 12 بازی برای نفت انجام داده که 7 کلین شیت انجام داده و یک پنالتی نیز دفع کرده است. گلر دوم تیم نفت مسعود پورمحمد است که با احتساب بازی با فجر، 9 بازی انجام داده و 5 کلین شیت نیز انجام داده است.

بی‌ثباتی تیم نفت درون دروازه، علاوه بر خود دروازه‌بان‌ها، سبب آزار مدافعان تیم نیز شده است. مدافعین نفت نمی‌دانند که با طرز تفکر یوسف بهزادی باید دفاع کنند، یا مسعود پورمحمد؟ همین عدم هماهنگی سبب شد تا در بازی فجر، ارسال امین شجاعیان بدون دفع بود و به صورت مستقیم وارد دروازه نفت شود و سه امتیاز بازی از چنگ نفت در رود.

نکته جالب آن است که یوسف بهزادی گلر اول نفت، در نیم فصل دوم بازی‌ها تماما درون دروازه نفت قرار داشت و از سه بازی قبلی، دو کلین شیت داشته و فقط یک گل دریافت کرده است و چرا باید با این وضعیت خوب، وی نیمکت نشین شود و پورمحمد فیکس شود؟ و یا برعکس. در نیم فصل اول نیز چنین شرایط ایده‌آلی را پورمحمد داشت و ناگهان نیمکت‌نشین می‌شد و بهزادی جای وی را می‌گرفت اما چرا؟ قطعا این باخت را باید به پای کادرفنی تیم نفت نوشت و منتظر ماند تا دلیل این بی‌ثباتی را فاش کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pez9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ آمار منفی برای نفت مسجدسلیمان؛ پنجاهمین شکست لیگ یکی نفتی‌ها در شهر گل و بلبل!

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛