تاریخ انتشار: 1397/02/12 19:10
کد خبر: 149541

پیش بازی استقلال-خونه به خونه؛ اولین جام شفر یا تاریخ سازی تیم لیگ یکی با صعود به لیگ قهرمانان آسیا!

دیدار نهایی جام حذفی روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در خرمشهر برگزار می‌شود.
پیش بازی استقلال-خونه به خونه؛ اولین جام شفر یا تاریخ سازی تیم لیگ یکی با صعود به لیگ قهرمانان آسیا!

 آخرین بازی باشگاهی فصل 97-96 روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و خونه به خونه مازندران در ساعت 19:15 برگزار می شود البته به شرطی که خونه به خونه در این مسابقه حاضر شود! زیرا مالک خصوصی باشگاه بعد از ناکامی تیمش برای صعود به لیگ برتر یکباره اعلام کرد که خونه به خونه بخاطر رعایت نشدن عدالت در فوتبال ایران! در فینال جام حذفی شرکت نمی کند. به هر جنجال بسیاری بر سر برگزارشدن یا نشدن فینال جام حذفی به راه افتادو در نهایت ظهر دیروز حسن زاده اعلام کرد که در مسابقه فینال حاضر می شود.

استقلال با شفر تبدیل به تیمی در قواره یک قهرمان شده  به طوریکه حتی غول های بزرگی مثل الهلال عربستان را به راحتی شکست داد و به جمع 16 تیم برتر آسیا رسیدند. آبی پوشان برای اینکه فصل درخشان خود را تکمیل کنند نیاز به یک قهرمانی دارند. اگر خونه به خونه مقابل استقلال قرار بگیرد شاید شاهد یک بازی زیبا باشیم. خونه به خونه در جام حذفی مقتدرانه ظاهر شد و حتی به نوعی صعود به لیگ برتر را به نوعی فدای فینال جام حذفی کرد! ( این تیم بخاطر فینالیست شدن در دو بازی حساس از پیروزی در لیگ یک بازماند.) 

استقلال در این مسابقه میلاد زکی پور و داریوش شجاعیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و خونه به خونه هم روح الله باقری بهترین گلزنش و مهدی خیری یکی از هافبک های خوبش را ندارد با این حال تقابل با تیم بزرگ استقلال باعث می شود که سایر بازیکنان این تیم با انگیزه و تمام وجود مقابل استقلال قرار می گیرند بنابراین آبی پوشان تهرانی نباید خود را از پیش برنده بدانند که در اینصورت ممکن است اسیر شگفتی شوند و در یک قدمی فتح جام باقی بمانند! 

جو ورزشگاه به احتمال زیاد به سود آبی پوشان خواهد بود و شاگردان شفر باید در این بازی یک تیم لیگ دسته اولی دیگر را شکست بدهند. استقلال پیش از این نساجی مازندران را که اکنون به لیگ برتر صعو کرده در ورزشگاه آزادی شکست داد و حذف کرد.

مسیر استقلال تا فینال جام حذفی:

استقلال 2- گل گهرسیرجان یک

استقلال 2- نساجی مازندران یک

استقلال 3  - ایرانجوان بوشهر صفر

استقلال 2- صنعت نفت آبادان یک

مسیر خونه به خونه تا فینال جام حذفی:

خونه به خونه 2- راه آهن یک

خونه به خونه 3- مشکی پوشان 2( ضربات پنالتی)

خونه به خونه 2- گسترش فولاد تبریز صفر

خونه به خونه 3- استقلال خوزستان یک


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qokl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز| استقلال و خونه به خونه چطور به فینال جام حذفی رسیدند؛ دو تیم با 4 مربی در فینال!

تماشاگران ویژه در بابل؛ نیسان آبی و ورزشگاه هفت تیر!
اختصاصی| روزی که فوتبال ایران، بابل را به طور کامل شناخت؛