تاریخ انتشار: 1397/06/18 17:10
کد خبر: 131058

اندراحوالات تنها تیم بدون باخت لیگ یک؛ در رتبه دوازدهم!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بدون باخت در رقابت‌های لیگ دسته اول به کار خود ادامه می‌دهد.
اندراحوالات تنها تیم بدون باخت لیگ یک؛ در رتبه دوازدهم!

 ملوانی‌ها با هدایت فرهاد پورغلامی رقابت های امسال را با 6 امتیاز منفی آغاز کردند اما نمایش خوب انزلی چی ها در شروع مسابقات هواداران این تیم را به روزهای بهتر امیدوار کرد.

تیم پرافتخار سابق فوتبال ایران که روزگاری سایه به سایه با قدرت ها به دنبال دستیابی به افتخار بود، اکنون سومین فصل پیاپی خود در لیگ دسته اول را به امید بازگشت به جمع لیگ برتری ها دنبال می کند. آنها که به واسطه مدیریت های غلط و عدم توجه فصل را با 6 امتیاز منفی آغاز کرده بودند با پورغلامی توانستند آن را به صفر رسانده و 2 پیروزی برای جبران آن و امیدواری هواداران به دست بیاورند. با این حال دو هفته اخیر اما چندان بر وفق مراد آنها پیش نرفت و دو تساوی ملوانی ها را با دو امتیاز در رده دوازدهم قرار داده است. رده ای که تنها سوءمدیریت سابق در آن نقش داشته و دستیابی به دو پیروزی و دو تساوی می توانست آنها را در قواره مدعی صعود در همین ابتدای راه قرار دهد.

با این حال فرهاد پورغلامی و شاگردانش که اکنون پژمان نوری را نیز در کنار خود نمی بینند چشم به دیدارهای پرفشار آینده دوخته اند و اینکه انزلی بار دیگر در لیگ برتر صاحب نماینده شود. پژمان نوری شماره 8 دوست داشتنی این تیم، هفته گذشته با اعلام خداحافظی اش از ملوان در سن 38 سالگی به دوران پرخاطره اش در جمع انزلی چی ها پایان داد.

با این حال اکنون قوی سپید با هدایت فرهاد پورغلامی و ستاره های گمنامش همچون وحید حیدریه، شهریار مغانلو، بابک مرادی، عظیم گوگ و ... باید دید قادر به برآورده کردن آرزوی بندرنشینان گیلانی خواهند بود یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj7rk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورغلامی: بخاطر جارو جنجال حریف، 50 - 50 به سود اروند بود/ یک توپ آوردند و گل زدند
سرمربی ملوان بندرانزلی؛