تاریخ انتشار: 1397/07/07 18:10
بادران- اروند خرمشهر؛
کد خبر: 128374

عبور پاشازاده از دام میثاقیان/ نیمه مربیان را مهدی پاشا برد

دیدار تیم های بادران تهران و اروند خرمشهر در تهران با نتیجه 2بر1 بشود بادران به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین کسب نماید.
عبور پاشازاده از دام میثاقیان/ نیمه مربیان را مهدی پاشا برد

از هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، دو تیم مطرح بادران تهران و اروند خرمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه 2ر بر 1 بسود بادران به پایان  رسید.

این بازی از آنجایی دارای اهمیت بود که هر دو تیم خود را از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر می دانند و بر روی نیمکت خود از وجود مربیان کاربلدی استفاده میکنند که به نوعی رقابت خارج از زمین و بر روی نیمکت آنها، اگر بیشتر از بازیکنان نباشد، کم تر هم نخواهد بود.

اکبر میثاقیان سرمربی اروند خرمشهر که سابقه حضور بر روی نیمکت بادران را هم دارد، آمده بود که در این بازی ضمن کسب سه امتیاز حساس، خود را بعنوان مربی که هنوز تمام نشده است معرفی کند  وچه بهتر که حریفی مثل بادران باشد که نتوانسته بود با او نتایج مناسبی کسب کند و در هفته هفدهم در دو فصل قبل از نیمکت این تیم اخراج شده بود.

از سوی دیگر مهدی پاشازاده قرار داشت، مربی که در تیم های دسته اول و دوم بعنوان یک مربی کاربلد از او نام برده می شود و سابقه و نشان داده که می تواند تیم مورد نظرش را بخوبی هدایت کند. او در بادران به دنبال رسیدن به این اهداف بود تا بتواند تیم متمول تحت امر خود را که بیش از این، حواشی باعث نتیجه نگرفتن آن  شده بودرا با کسب نتایج مناسب به یک آرامش برساند و بر همین اساس پیروزی بر شاگردان اکبر میثاقیان برای او می توانست بسیار دارای اهمیت باشد.

با آغاز نیمه اول این بازی بر خلاف پیش بینی ها که تصور بر این بود که اروند برای دفاع و در نهایت کسب یک نتیجه مساوی به تهران آمده باشد، اما این چنین نبود و آنها توانستند با گل محمد جواد محمدی در دقیقه 25 بازی، نتیجه را یک برصفر نمایند تا کمی با آسودگی بیشتری بازی را ادامه دهند.

یاران پاشازاده که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند به حملات خود ادامه دادند تا شاید قبل از این که سوت پایان نیمه اول به صدا در آید نتیجه را حداقل به تساوی بکشانند که در نهایت این گونه هم شد و در دقیقه 40 بازی توسط محمدعلی اکبرخواه به گل رسیدند که حداقل با آرامش بیشتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم که به نیمه مربیان مشهور است، شاگردان میثاقیان و پاشازاده بعد از توجه به صحبت های لازم از سوی این دو مربی نام آشنای فوتبال کشور به میدان آمدند تا شاید بتوانند از روزنه های موجود در تیم حریف بهره برده و نتیجه را برای خود تغییر دهند .

این مهم در نهایت با گل دومی که محمدعلی اکبرخواه برای بادران به ثمر رساند، اتفاق افتاد تا پاشازاده و یارانش نفس راحتی بکشند و بازی را ادامه دهند و به فکر کسب سه امتیاز مهم در این دیدار حساس باشند، سه امتیازی که  برای آنها بسیار دارای اهمیت می باشد و می تواند آنها را هم چنان در هفته های اول در جمع مدعیان قرار دهد.

بادران با این پیروزی 10 امتیازی شد و توانست با یک بازی کم تر نسبت به دیگر رقبا خود را در جمع مدعیان هم چنان نگه دارد و اروند خرمشهر نیز با این شکست در امتیاز 9 باقی ماند تا روزهای سختی در انتظار اکبرمیثاقیان و شاگردانش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27agoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر جدید اروند خرمشهر ساز جدایی کوک کرد؛ مهدی اسلامی در آستانه فسخ قرارداد
اختصاصی فرتاک ورزشی|