تاریخ انتشار: 1397/07/14 21:49
کد خبر: 127345

لیگ یک سردار و هوادارش را فریاد می زند/از مدیر عامل و سرمربی تا تماشاگر و مسئول همه یک صدا در پی صعود!

چند فصلی است که نام تیمی از دیار کرد نشینان بر سر زبان ها افتاده است.
لیگ یک سردار و هوادارش را فریاد می زند/از مدیر عامل و سرمربی تا تماشاگر و مسئول همه یک صدا در پی صعود!

سردار بوکان تیمی است که در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط علی خدا مرادی پیشکسوت فوتبال این شهر پایه گذاری شد.

نام این باشگاه پر هوادار برگرفته از شهرت عزیز خان مکری ملقب به سردار کل داماد امیر کبیر و وزیر جنگ ناصر الدین شاه قاجار است.

سهمیه لیگ کشوری سردار توسط کفاشیان رئیس وقت فدراسیون در انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان غربی به شهر بوکان و هواداران آن هدیه شد

این باشگاه با رضا وطنخواه کار خود را در لیگ دو آغاز و با جدائی وی از آن روز پیروز قربانی جوان سکان هدایت فنی سرداری ها را به دست گرفته است.

نماینده بوکان که از بدو آغاز کارش همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده،در فصل گذشته با پیروز قربانی تا مرحله دوم و نزدیکی صعود به لیگ یک نیز پیش رفت و امید را برای نخستین بار در دل هواداران پر شمارش زنده کرد،اما نهایتا از این مهم بی نصیب ماند.

مسئولان شهری و در راس آن نماینده مجلس بوکان یعنی محمد قسیم عثمانی که بیشترین تاثیر گذاری را چند سالی است در این مجموعه دارد،در ابتدای فصل و پس از مذاکره با اسپانسر ها و مدیران مختلف در نهایت با مجید حیدری مدیر عامل پیشین شهرداری اردبیل به توافق رسید

حیدری که در اردبیل تجربه موفق و البته تلخی را نیز در بعد حمایتی مسئولان استانی آن دیار در کارنامه داشت،یک بار دیگر پای به کار زار تیم داری نهاد و با آوردن اسپانسری مناسب و تمدید قرار داد کادر فنی پیشین و اجابت خواست هواداران خیلی زود در دل تماشا گران بوکانی قرار گرفت!

سرعت و دقت ایجاد امکانات و ساختاری مناسب در این مدت کوتاه که اساسا فراتر از لیگ دو نیز به شمار می رود و نیز عملکرد قابل قبول شان در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنانی که حتی تشکر قربانی سرمربی این باشگاه را نیز به دنبال داشته است،تمامی کارشناسان را برای پذیرفتن سردار و ۸ هزار هوادار ورزشگاهش به عنوان مدعی نخست صعود به لیگ یک مجاب نموده است.

4

5

6

8

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xploq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه هیأت مدیره سردار تشکیل شد

بازیکنی که قصد خروج از زمین را نداشت؛