تاریخ انتشار: 1397/07/15 20:44
کد خبر: 127198

میثم آقایی: حرف های زیادی برای گفتن داریم؛ بازی به بازی جلو خواهیم رفت

میثم آقایی بازیکن آلومینیوم اراک با فرتاک ورزشی به مصاحبه پرداخت.
میثم آقایی: حرف های زیادی برای گفتن داریم؛ بازی به بازی جلو خواهیم رفت

امسال لیگ یک، لیگ پویایى هست نسبت به سال هاى گذشته چون مربی های با دانشى آمدند در لیگ یک به همین دلیل حداقل به نظر من ٧ تیم مدعى صعود به لیگ برتر حضور دارند. تیم ما الان در صدر جدول قرار دارد ولى براى صعود خیلى زود است که بخواهیم همه چیزی را تمام شده بدانیم بازى به بازى تیم ما جلو خواهد رفت و هر بازى حکم فینال دارد. در کل امسال تیم ما واقعا تیم یک دلى می‌باشد و مطمئن باشید حرف هاى زیادى براى گفتن دارد.

خوشبختانه امسال تیم آلومینیوم خیلى با برنامه شروع کرد و با مربى کار بلدى که به خدمت گرفت باشگاه توانست بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد و خدا را شکر تیم خوبى را بستیم مخصوصا شهر اراک از بازیکنان خوب و با تجربه ی بومى هم برخوردار‌ است.

 ما یک بازى خیلى سخت جلوى تیم خوب ارومیه داریم که با تمریناتی و برنامه هایی که کادر فنى براى نقطه قوت و ضعف تیم ارومیه در نظر گرفته است. خودمان را اماده کردیم که با تمام وجود براى پیروزى به ارومیه برویم. از هواداران خوب اراک که همیشه ما را یارى کردند و یار دوازدهم تیم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازى هاى خانگى که براى ما خیلى مهم است ورزشگاه را پر کنند که بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم‌.

در اخر از کادر فنى تشکر می‌کنم که شبانه روز در حال فعالیعت هستند  که بتوانیم بهترین عملکرد را داخل زمین داشته باشیم و در اخر از شما هم ممنونم که این وقت را به من دادید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a5je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی: از هوادارانمان انتظار بیشتری داریم/ فقط به صعود فکر می‌کنیم
اختصاصی فرتاک ورزشی|