تاریخ انتشار: 1397/08/05 11:55
مدافع مس کرمان؛
کد خبر: 124500

احسان جودکی: موفقیت مس به تمرینات خوب برمی‌گردد/ از نظر امکانات کم از لیگ برتری‌ها نداریم

​مدافع تیم مس کرمان رمز موفقیت این تیم را تمرینات خوب قلمداد کرد.
احسان جودکی: موفقیت مس به تمرینات خوب برمی‌گردد/ از نظر امکانات کم از لیگ برتری‌ها نداریم

 احسان جودکی مدافع تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی این تیم با اروند خرمشهر گفت: طبق آنالیزی که آقا نادر کردند خیلی خوب بودیم. نیمه اول مثل همیشه نبودیم اما در نیمه دوم سوار بازی بودیم و توانستیم دو گل در نیمه دوم بزنیم.

وی درخصوص هفته‌های خوب مس در لیگ یک و رمز موفقیت این تیم گفت: همه چی برمی‌گردد به تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم. امسال هم قسم شدیم که صعود کنیم و با صحبت‌هایی که آقا نادر و مدیریت با ما داشتند، همدل شدیم تا تیم را لیگ برتری کنیم و این رمز موفقیت تیم ما بوده است. از نظر سخت‌افزاری و امکاناتی که باشگاه ما دارد، اگر بگویم بیشتر از لیگ برتری‌ها داریم بی‌راهه نگفته‌ام.

جودکی در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد فنی‌اش در این فصل رضایت داشته یا خیر نیز توضیح داد: امسال خیلی خوب دارم بازی می‌کنم. فصل قبل هم عملکرد خیلی خوبی در فجرسپاسی داشتم. پارسال کمی بد استارت زدیم و رفته رفته بهتر شدیم اما امسال در مس، روند یکنواختی را دنبال می‌کنیم.

مدافع مس کرمان در پایان با تمجید از هواداران مس کرمان گفت: هوادارانمان چه در بازی‌های خانگی و چه خارج از خانه به داد ما می‌رسند. در بازی با اروند نیز به خرمشهر آمده بودند و ما را تشویق کردند. بعد از بازی با نود ارومیه که با تساوی خاتمه یافت نیز ما را تشویق کردند که از آنها ممنونیم و امیدواریم تیم به لیگ برتر صعود کند.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458q5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به دست‌نشان جواب داد؛ 6 گل در 2 بازی برای نارنجی‌های صدرنشین
اختصاصی فرتاک ورزشی|

​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!
رفع مشکلات قانونی ادامه حضور قرایی؟!