تاریخ انتشار: 1397/07/23 18:11
کد خبر: 126210

غریب کشی به سبک نادر،صنعتی های کرمان به صدر تکیه زدند!

مس کرمان درخانه موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد خونه به خونه بگذرد.
غریب کشی به سبک نادر،صنعتی های کرمان به صدر تکیه زدند!

خونه به خونه برای فرار از پایین جدول و رسیدن به رده های بالاتر به کرمان سفر کرده و قصد گرفتن امتیاز از مس را دارد. مسی ها خوب می دانند که اگر در بازی امروز غفلت کنند، زمین گیر می شوند و بی تردید نادر دست نشان برای ماندن در بالای جدول همه تلاشش را برای فضا ندادن به حریف استفاده می کند.

این بازی درحالی آغاز شد که علی نظرمحمدی در پگاه شاگرد نادر دست نشان بود و از این دیدار می توان از جدال استاد و شاگرد یاد کرد. از سوت آغاز بازی تا پایان نیمه اول هیچ گلی را شاهد نبودیم تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. تا منتظر ماند و دید در نیمه دوم تفکرات شاگرد بر استاد غلبه می‌کند یا بر عکس. اما ظاهرا این استاد است که فاتح این دیدار می‌شود سجاد حیدری توانست در دقایق ۶۲ و ۷۳ گل بزند تا مس کرمان با نتیجه دو بر صفر از خونه به خونه پیش افتد. اما ظاهرا این آخر ماجرا نبود و در دقایق پایانی مهدی تیکدری موفق شد گل سوم را برای مس به ثمر برساند.

مس کرمان با این برد ۱۶ امتیازی شد و چسبیده به گل گهر می باشد تا با تفاصل کمتر در رده دوم قرار بگیرد. خونه به خونه نیز ۴ امتیازی باقی ماند تا در رده چهاردهم جای بگیرد و همچنان در پایین جدول دست و پا بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjmek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاه نظر به ثبت دومین شگفتی،جدال جوانان بابل و کهکشانی ها در کویر!