تاریخ انتشار: 1397/08/25 19:07
کد خبر: 121582

خادمی: کمیته داوران نظارت بیشتری بر داوران داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد نسبت به داوری ها در لیگ دو گلایه کرد.
خادمی: کمیته داوران نظارت بیشتری بر داوران داشته باشند

 مهرداد خادمی سرمربی تیم خیبرخرم آباد در مصاحبه ای اعلام کرد: در بازی قبل مقابل تیم خوب آرمان گهر سیرجان نتیجه را واگذار کردیم اما حریفی دست و پا بسته نبودیم، متاسفانه اگر داور دیدار دقت و تمرکز بیشتری داشت خیبر حداقل با امتیاز بازی را به اتمام میرساند.

وی افزود: داور در صحنه های گل اول و دوم کاملا اشتباه کرد، یک پنالتی کاملا واضح به نفع ما گرفته نشد، حتی کارشناسان محترم داوری با دیدن این صحنه ها  به راحتی متوجه اشتباهات وی شدند.

خادمی در ادامه گفت: بنده با احترام به تیم حریف دنبال بهانه جوئی نیستم  ولی اگر دپارتمان و کمیته داوران نظارت و پیگیری بیشتری بر لیگ دو داشته باشند و از داوران توانا استفاده کنند، شاهد این اتفاقات و حق کُشی ها  نخواهیم بود.

سرمربی خیبر گفت: من از تک تک بازیکنانم رضایت دارم و با توانایی هایی که در آن ها میبینم مطمئنم  به نتایج خوب دست خواهیم یافت و امیدوارم شاهد صعود خیبر  به لیگ یک شویم.

مهرداد خادمی در پایان گفت: تیم ما هر بازی  برایش حکم فینال را دارد و نباید امتیازی از دست بدهیم، خوشبختانه تمرینات منظم و شادابی داریم و در پایان از همه هواداران فهیم و پرشور خیبر  تقاضا داریم در ادامه لیگ بیشتر از تیم حمایت کنند و تا پایان لیگ کنارمان باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j695o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادمی:دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند / هیچ گونه درگیری رخ نداده‌ است