تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:19
کد خبر: 119504

غیبت سه بازیکن شهرداری تبریز برای دیدار با مس کرمان

تیم فوتبال شهرداری تبریز در غیاب سه بازیکن اصلی و جایگزینی نفرات جوان خود به دیدار تیم مدعی مس کرمان می رود.
غیبت سه بازیکن شهرداری تبریز برای دیدار با مس کرمان

شهرداری تبریز تیمی است که در فصل جاری نتایجی قابل قبول کسب کرده و نمایش جذاب و تماشاگرپسند جوان های بومی این شهر، خیلی ها را طرفدار بازی های زیبای شاگردان حیدر جعفری کرده است.

این تیم شایسته فردا در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید به دیدار تیم بالانشین مس کرمان برود و از این رو جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تیمش را به خوبی آماده دیدار مهم با مس کرده است. با این حال تبریزی ها برای دیدار با میهمان کرمانی خود با مشکلاتی دست به گریبان هستند که از آن جمله می توان به غیبت سه بازیکن اصلی این تیم اشاره کرد. شهرداری تبریز برای دیدار با مس، بابک نوین مدافع چپ خوش استیل خود را در اختیار ندارد. بازیکنی که توانسته بود جناح چپ تیمش را بیمه کند اما اخراج او در دیدار با گل گهر سیرجان که منجر به محرومیت دو جلسه ای اش شد، موجب شده تا کادرفنی شهرداری به بازیکنی ۱۹ ساله بنام محمد صادقی در این پست حساس بازی بدهد. صادقی در دیدار با شهرداری ماهشهر توانست اعتماد مربیانش را به خوبی پاسخ دهد و حالا می توان پیش بینی کرد که این مدافع بار دیگر جایگزینی مناسب برای بابک نوین محروم باشد.

احمد کامدار دیگر بازیکنی است که در ردیف غایبان تیم شهرداری تبریز برای دیدار با مس قرار گرفته است. غیبت این بازیکن ظاهرا به دلیل مسائل انضباطی است و با تصمیم کادرفنی، فعلا در اختیار باشگاه قرار گرفته تا مشکلش حل شده و به جمع دیگر نفرات تیمش اضافه شود. احمد حسین زاده نیز یکی از مدافعان باتجربه تیم شهرداری تبریز است که از چند هفته قبل مصدوم شده و احتمال دارد تا چند هفته آینده نتواند به تمرینات تیمش بازگردد.

با این حال حیدر جعفری با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و باانگیزه، می تواند این تهدید را تبدیل به فرصت کرده و جوانان تبریزی دیگری را به عرصه فوتبال کشور معرفی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o5mo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینگو: بازی به بازی پیش می‌رویم