تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:30
کد خبر: 119502

پیش بازی فجرسپاسی - گل گهر؛ پایان ناکامی وینگو یا بلند پروازی زارع؟!

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور "یکشنبه، یازدهم آذرماه" و از ساعت ۱۴ دو تیم گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز در استادیوم امام علی (ع) به مصاف هم می روند.
پیش بازی فجرسپاسی - گل گهر؛ پایان ناکامی وینگو یا بلند پروازی زارع؟!

در هفته چهاردهم رقابت ها تیم فوتبال گل گهر در خانه میزبان تیم بادران تهران بود، دیداری که علی رغم یک طرفه بودن و تسلط سیرجانی ها بر بازی با اشتباهات فاحش داوری با تساوی به پایان رسید تا دست شاگردان وینگو از رسیدن به سه امتیاز کوتاه بماند، تیم فجر سپاسی نیز اگر چه در این هفته جزو میزبانان بود اما نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با دو گل برابر تیم سرخپوشان پاکدشت شکست خورد.

آبی پوشان سیرجانی که سه هفته ای است رنگ برد را ندیده اند و بازی های خود را با تساوی پشت سر گذاشته اند در این هفته امیدوارند بتوانند طلسم شکنی کنند و با کسب پیروزی نوار تساوی ها را پاره کنند، آنها در حال حاضر با تیم صدرنشین سه امتیاز فاصله دارند و برای جبران این فاصله باید در این مسابقه با دست پر از میدان خارج شوند، طلایی پوشان شیرازی نیز که در رده های انتهایی جدول رده بندی مسابقات حضور دارند در این بازی قطعا برای کسب امتیاز پای به میدان مسابقه می گذارند تا حداقل بتوانند جایگاه خود را تثبیت کنند.

سیرجانی ها از دوازده دیداری که تا به این جای کار برگزار کرده اند شش پیروزی، پنج تساوی و یک شکست را بدست آورده اند و با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم مس کرمان در رده سوم جدول حضور دارند، شیرازی ها نیز دو پیروزی، شش تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۱۲ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی جای دارند.

تیم گل گهر در مصاف با حریفان تا پایان هفته دوازدهم بیست و شش گل به ثمر رسانده و چهارده گل نیز دریافت کرده است و به اتفاق تیم سرخپوشان پاکدشت صاحب برترین خطوط حمله لیگ هستند، تیم فجر سپاسی نیز در تقابل با رقبا تنها چهار بار موفق به گلزنی شده است و در مقابل هفت بار نیز توپ از خط دروازه اش عبور کرده است و این آمار نشان دهنده این است که نماینده شیراز در کارهای هجومی و امر گلزنی با مشکل مواجه است اگر چه در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشته است و یکی از برترین خطوط دفاع لیگ را داراست! و این مساله می تواند حریفان را برای دستیابی به گل با چالش روبرو سازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kmwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال