تاریخ انتشار: 1397/09/23 22:23
کد خبر: 117747

شهرداری تبریز - قشقایی؛ ترک ها به هم رسیدند/فروردین و جعفری در پی ادامه شگفتی

تیم فوتبال شهرداری تبریز با آمادگی کامل به دیدار تیم قشقایی شیراز می رود تا با کسب سه امتیاز این بازی، نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را با رتبه ای تک رقمی به پایان برساند.
شهرداری تبریز - قشقایی؛ ترک ها به هم رسیدند/فروردین و جعفری در پی ادامه شگفتی

هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شنبه ۲۴ آذر با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود تا بدین ترتیب دور رفت این مسابقات به پایان برسد.

بر اساس برنامه، در یکی از این دیدارها قرار است تیم شهرداری تبریز به دیدار تیم قشقایی شیراز برود. این دیدار به میزبانی شهرداری تبریز برگزار می شود و چنانچه این تیم بتواند سه امتیاز را در خانه نگه دارد، جایگاه نهمی و تک رقمی خود را حفظ خواهد کرد و می تواند با رتبه ای مقبول به تعطیلات نیم فصل برود.

شاگردان حیدر جعفری از ۱۴ بازی که بنام آنها ثبت شده، ۱۴ امتیاز کسب کرده اند و حالا می خواهند با شکست تیم تازه وارد قشقایی، چهارمین برد فصل خود را به ثبت برسانند. در سوی مقابل تیم شیرازی توانسته از همین تعداد بازی ۲۲ امتیاز کسب کند و در جدول دو پله بالاتر از حریف تبریزی خود قرار بگیرد. قشقایی تیمی است که در صورت کسب سه امتیاز این بازی و شکست این هفته آلومینیوم و اکسین ۲۳ امتیازی برابر رقبا، می تواند تا دو رده در جدول صعود کرده و به خانه پنجم برسد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و قشقایی شیراز از چارچوب بازی های هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ شنبه ۲۴ آذر در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز در خیابان ورزش برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv8mb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازی، سه برد؛ شهرداری کاشان چگونه به صدر رسید!