تاریخ انتشار: 1397/10/12 19:38
کد خبر: 115377

آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات شهرداری تبریز؛ دو جدا شده برگشتند

دو نفر از بین چهار بازیکن جدا شده تیم فوتبال شهرداری تبریز به تمرینات این تیم بازگشته و راهی اردوی رشت شدند.
آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات شهرداری تبریز؛ دو جدا شده برگشتند

چند روز قبل چهار بازیکن با دریافت رضایتنامه از جمع سرخپوشان شهرداری تبریز جدا شده بودند اما از اردوی رشت خبر می رسد که از این بین دو نفر به تمرینات تیم بازگشته اند.

بر این اساس محمدرضا زینال خیری که با دریافت رضایتنامه به تیم خونه به خونه بابل پیوسته بود، به تیم شهرداری بازگشت تا در نیم فصل دوم نیز در کنار همشهریان خود باشد. همچنین مهدی قریشی مدافع شهرداری تبریز هم که رضایتنامه اش را گرفته بود، بار دیگر به این تیم بازگشت. در این میان هنوز تکلیف بابک نوین و احمد امیر کامدار مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که این دو بازیکن نیز قید رفتن از تیم شهرداری را می زنند و یا در دور برگشت لیگ با پیراهن تیم دیگری در بازی ها حاضر خواهند شد.

همچنین میثم جودکی مدافع سابق تیم ماشین سازی تبریز به عنوان نفر جدید به تیم شهرداری تبریز اضافه شده و این تیم را در اردوی رشت همراهی می کند. گفته می شود چند بازیکن جدید طی روزهای گذشته در تمرینات تیم شهرداری تبریز حاضر شده اند فعلا غیر از جودکی، هیچ کدام از آنها نظر مثبت حیدر جعفری مربی جوان و موفق این تیم را جلب نکرده اند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جهت انجام دو دیدار تدارکاتی عازم رشت شده و از ساعت ۱۱ فردا پنجشنبه به دیدار تیم لیگ برتری سپیدرود رشت با هدایت علی کریمی می رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2appwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضا زینال خیری: ملوان در تبریز بیشتر از ما هوادار داشت/ همچنان وضعیت ما بحرانی است
اختصاصی فرتاک ورزشی|