تاریخ انتشار: 1397/11/14 20:19
کد خبر: 111365

گل ریحان یکی از سرمایه های ارزشمند فوتبال البرز است

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز گفت: با توجه به روند نتایج تیم گل ریحان و شرایط این تیم در جدول بازی ها معتقدم این تیم از ظرفیت بالا و لازم برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
گل ریحان یکی از سرمایه های ارزشمند فوتبال البرز است

منصور بیک وردی افزود: خوشبختانه گل ریحان در هفته های اخیر به فرم مطلوب خود رسیده و در نتیجه گیری و کسب امتیاز نیز شرایط  خوبی را پیدا کرده است.

وی افزود: رسیدن به تیم های بالای جدول و کاهش امتیاز با صدر اتفاق خوشایندی است که در سایه تلاش بازیکنان جوان وکادرفنی گل ریحان رخ داده و امیدوارم در ۱۱ هفته پیش رو نیز ادامه دار باشد.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با تاکید براینکه هیئت فوتبال استان در کناراین تیم است و تمام توان خود را برای موفقیت گل ریحان در لیگ یک به کار گرفته است گفت: مجموعه این باشگاه انتظاراتی در خصوص برگزاری بازی های خود در ورزشگاه انقلاب وحفظ کیفیت زمین چمن دارند که تلاش می کنیم با برگزاری جلسات مشترک آن را را برآورده کنیم.

بیک وردی با تاکید براینکه عزمی جدی برای حمایت از نماینده فوتبال استان در لیگ یک وجود دارد گفت: گل ریحان به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند فوتبال البرز محسوب می شود و مجموعه اداره کل ورزش وجوانان وهیئت فوتبال در کنار این تیم برای رسیدن به موفقیت های بیشتر خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqaq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن جدید به تیم گل ریحان البرز پیوستند

تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و مس کرمان
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛