تاریخ انتشار: 1397/12/04 23:12
باحضور سعید ابراهیم‌پور؛
کد خبر: 108866

دروازه‌بان خونه به خونه مقابل مس کرمان چه کسی است؟!

خونه به خونه برای بازی با تیم مس کرمان با چالش سختی رو به رو است.
دروازه‌بان خونه به خونه مقابل مس کرمان چه کسی است؟!

 تیم فوتبال خونه به خونه بابل در هفته بیست و پنجم لیگ یک، باید در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به مصاف مس کرمان برود. چالش اصلی اکبر میثاقیان در این بازی، انتخاب دروازه‌بان می‌باشد. خونه به خونه اکنون سه دروازه‌بان خوب دارد که می‌تواند از آنها در لیگ بهره بگیرد. سعید ابراهیم‌پور، رضا حیدری و رضا منصوری. به شرایط این سه دروازه‌بان نگاهی خواهیم انداخت.

سعید ابراهیم‌پور

گلر بابلی تیم خونه به خونه سال‌ها در قربت فوتبال بازی کرد و پس از چند سال، به تیم شهرش پیوست. از جنوب تا شمال او سابقه بازی دارد. حضور در ایرانجوان، سایپا، نساجی و مس رفسنجان تنها بخشی از کارنامه درخشان او می‌باشد. گلر 24 ساله و جدید تیم خونه به خونه کمتر از 72 ساعت است که به این تیم ملحق شده است و باتوجه به شرایط تمرینی که وی در روزهای گذشته داشته است، می‌تواند گزینه خوبی برای دروازه بابلی‌ها باشد. البته او دو رقیب جدی دارد که به چالش شیرین در تمرینات نیز ختم شده است.

رضا حیدری

گلر فصل قبل مس کرمان که در نیم فصل اول در ترکیب خونه به خونه درخشید، در نقل و انتقالات نیم فصل از نفت مسجدسلیمان پیشنهاد رسمی دریافت کرد اما به دلیل عدم دادن رضایتنامه باشگاه خونه به خونه و همچنین عِرق او نسبت به تیم بابل، در این تیم ماند تا بتواند کمک کند و این تیم در لیگ بماند. حیدری جزو بهترین بازیکنان خونه به خونه در نیم فصل اول و حتی دوم بوده است و نمی‌توان گل‌های خورده خونه به خونه را به او نسبت داد گرچه او بی‌تقصیر نیست، اما نباید از درخشش و سوپر سیوهای او در بازی‌های حساس چشم پوشی کرد و او نیز لایق حضور در ترکیب اصلی بابلی‌ها است.

رضا منصوری

گلر 20 ساله تیم خونه به خونه محصول این باشگاه است. او سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و جوانان را دارد و به اردوهای تیم ملی امید نیز فراخوانده می‌شود. منصوری در جام حذفی برای بابلی‌ها به میدان رفت و یک پنالتی نیز مهار کرد. در بازی‌های دوستانه نیز وی همراه در ترکیب قرار گرفته و کلین شیت‌های خوبی ثبت کرده شاید از نظر تجربه هم طراز با ابراهیم‌پور و حیدری نباشد اما از نظر فنی، چیزی از آنها کم نداشته و می‌تواند به پدیده جدید لیگ یک تبدیل شود البته اگر به او بازی برسد.

به هر حال سه دروازه‌بان تیم خونه به خونه آماده حضور در ترکیب اصلی تیم هستند. سه بازیکنی که دایعه حضور در لیگ برتر را نیز در سر می‌پروانند و باید دید در بازی این هفته مقابل مس کرمان، کدام یک از این دروازه‌بانان در ترکیب قرار خواهد گرفت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq97b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|