تاریخ انتشار: 1397/12/06 14:51
کد خبر: 108660

سعید مرتضوی: در مقابل پاس فقط به دنبال پیروزی هستیم

سعید مرتضوی بازیکن تیم شهرداری فومن با خبرنگار فرتاک ورزشی به‌گفتگو پرداخت.
سعید مرتضوی: در مقابل پاس فقط به دنبال پیروزی هستیم

سعید مرتضوی با بیان اینکه سابقه همکاری با افشین ناظمی ‌را در گذشته در تیم داماش گیلان داشتم، گفت : پس از صحبت‌های افشین ناظمی با من در نیم فصل به تیم شهرداری فومن پیوستم.

بازیکن تیم شهرداری فومن با اشاره به اینکه شناخت قبلی نسبت به روش مربیگری افشین ناظمی داشتم و به همین جهت پیشنهاد تیم شهرداری فومن را قبول کردم بیان داشت: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما تیم شهرداری فومن را انتخاب کردم.

وی با اعلام اینکه در بازی برابر استقلال رامشیر توانستیم کارهایی را که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین مسابقه پیاده کنیم عنوان کرد: نقاط قوت تیم حریف را کنترل کردیم و از نقاط تیم استقلال رامشیر استفاده کردیم.

مرتضوی با تاکید بر اینکه با تمام توان در مقابل تیم پاس همدان قرار میگیریم تا به پیروزی دست پیدا کنیم ابراز داشت: در مقابل پاس همدان فقط به دنبال پیروزی هستیم و بجز بردن به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم.

بازیکن تیم شهرداری فومن با بیان اینکه تیم شهرداری فومن در دو بازی آینده میزبان است گفت:  کسب شش امتیاز در دو بازی آینده برای تیم ما حیاتی است.

مرتضوی با اشاره به اینکه هواداران تیم شهرداری فومن از تیمشان به خوبی حمایت میکنند عنوان داشت: پیگیری و تشویق هواداران تیم شهرداری فومن به بازیکنان و کادرفنی انگیزه مضاعف می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llex6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفت بازی و18 امتیاز حاصل کار شمالی ها در این هفته لیگ یک و دو

آخرین فرصت میثاقیان در بابل؛ نبری، رفتی!
در صورت شکست مقابل شهرداری تبریز؛