تاریخ انتشار: 1397/12/12 09:45
نوار ناکامی ماهشهری‌ها قطع می‌شود؟
کد خبر: 107988

پیش بازی شهرداری ماهشهر - نود ارومیه؛ جدالی برای فرار از سقوط

شهرداری ماهشهر در هفته هشتم دور برگشت لیگ یک میزبان نود ارومیه است.
پیش بازی شهرداری ماهشهر - نود ارومیه؛ جدالی برای فرار از سقوط

تیمهای فوتبال شهرداری ماهشهر و نود ارومیه در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۵:۰۰ یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته نهم لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ و تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۰-۰ در خانه حریف آغاز کرد و حالا در هفته هشتم نیم فصل دوم پذیرای نود ارومیه  است.

پاشازاده میداند که با این تیم چه شرایطی سختی دارد اما با این حال تمام تلاشش را خواهد کرد تا تیم ماهشهر با حمایت هواداران پور شور خود پس از مدت ها رنگ سه امتیاز را ببیند و اما از طرفی دیگر تیم نود ارومیه هم که تیم دست و پا بسته ای نیست قطعا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از روی کاغذ از ضعیف ترین تیم لیگ یک بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

پس از آنکه دوازدهیمن شکست ماهشهری‌ها در هفته قبل لیگ یک رقم خورد، آنها اصلا دوست ندارند که سیزدهمین شکست فصل را نیز تجربه کنند و یک گام به لیگ دو نزدیک شوند. هواداران ماهشهری با اعلامیه‌های فراوان خواستار مردم در این بازی شدند تا بتوانند سه امتیاز بازی را به سود خود کنند.

نود ارومیه اما در ساحل آرامش به سر می‌برد. این تیم با بیاتلو خطری بابت سقوط تحدیدش نمی‌کند اما چنانچه این بازی را ببازند، ماجرا کمی برایشان فرق خواهد کرد و به هر حال، آنچه از تیم بیاتلو در بیست و پنج هفته گذشته شاهد بودیم، نباید شاهد باخت آنها بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwjea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: بازی کیفیت خوبی نداشت/تا نیم فصل رتبه تیم ما تک رقمی خواهد شد