تاریخ انتشار: 1397/12/26 14:10
مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته دوم در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت :
کد خبر: 106331

شفیعی: با متخلفین شدیدترین برخورد قانونی انجام‌ می‌شود / هرکسی که اتفاقی را غیر عادی می‌بیند به مراجع ذیصلاح گزارش بدهد

مهرداد شفیعی مسئول کمیته برگزاری لیگ دسته دوم با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
شفیعی: با متخلفین شدیدترین برخورد قانونی انجام‌ می‌شود / هرکسی که اتفاقی را غیر عادی می‌بیند به مراجع ذیصلاح گزارش بدهد

مهرداد شفیعی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

در حیطه داوری نمیتوانم ورود کنم، اما در پاکی داوران کشور مطمئن هستیم و اگر اشتباهاتی در بازی رخ میدهد کاملا توسط کمیته داوران زیر ذره بین است.

شفیعی در ادامه گفت :

تیم ها از ابتدای فصل تلاش کرده‌اند و در این مسیر هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و می‌خواهند به یک نتیجه مطلوب برسند، در این هفته ها تعدادی از تیم ها برای صعود تلاش میکنند و تعدادی برای بقا در لیگ به میدان می‌روند به همین دلیل در هفته های پایانی حساسیت بازی ها بیشتر است.

وی افزود :

به راحتی نمی‌توانیم درباره تبانی و ناپاکی فوتبال صحبت کنیم، باید مدارک و مستنداتی وجود داشته باشد و این مدارک توسط مراجع ذیصلاح بررسی شود، همانند سال های گذشته ما در هفته های پایانی یک کارگروه تخصصی را تشکیل داده‌ایم تا به مسائل احتمالی در تمامی لیگ ها ورود پیدا کنند، به طور کلی باید بگویم لیگ دسته دوم در این هفته های پایانی کاملا زیر ذره‌بین است.

شفیعی در ادامه افزود :

تغییر در تعداد سهمیه صعود و سقوط صحت ندارد و طبق برنامه‌ای که اعلام شده است این اتفاق رخ خواهد داد.

مسئول کمیته برگزاری لیگ دسته دوم گفت :

در بعضی از موارد شاهد این هستیم که تعدادی از مربی‌ها یا عوامل تیم ها در گفتگو با اصحاب رسانه صحبت از اتفاقات پشت پرده میکنند، خطاب من به این دوستان است که این گزارشات را میدهند، هرکسی که اتفاقی را غیر عادی می‌بیند به مراجع ذیصلاح گزارش بدهد تا به‌صورت دقیق بررسی شود، خواهش بنده از تمامی دوستانی که در لیگ دسته دوم فعالیت میکنند این است که اگر گزارشی یا صحبتی دارند ما پذیرای صحبت آن‌ها هستیم، این گزارشات را به ما و دوستانمان ارائه دهند تا ما اقدامات لازم را انجام دهیم، حتی اگر با موارد کوچکی نیز مواجه شدند به ساز‌مان لیگ فوتبال مراجعه کنند شاید به دستاورد‌های بزرگی برسیم تا بتوانیم از فضای پاک فوتبال محافظت کنیم.

مهرداد شفیعی در پایان گفت :

اگر ثابت شود که تیمی یا فردی تخلفی کرده است، قطعا شدیدترین برخورد قانونی با آن ها خواهد شد و جای هیچگونه کوتاهی در این موارد نیست.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw8od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: برخی به باشگاه‌ها پیشنهاد رمالی می‌دهند