تاریخ انتشار: 1398/06/06 16:52
کد خبر: 89992

شروع تحولی عجیب در بوکان / سردار آبی می‌پوشد!!

تیم فوتبال سردار بوکان در فصل پیش رو تحت هدایت پیروز قربانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
شروع تحولی عجیب در بوکان / سردار آبی می‌پوشد!!

تیم فوتبال سردار بوکان که یکی از پر هوادار ترین تیم های فوتبال کشور است طی فصل های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است.

نکته مشترک سال های گذشته این تیم وجود حواشی بسیار زیاد مدیران این تیم بوده است که این موضوع تمرکز کادرفنی و بازیکنان را برهم‌ مسزند و در نتیجه رتبه پایان فصل بوکانی ها دلخواه هواداران نیست.

اما با ورود بازگلی به بوکان اتفاقات این تیم کاملا آبی بوده است و طی فصل گذشته حتی شنیده میشد که لوگو این باشگاه به رنگ آبی تغییر خواهد کرد که این موضوع با واکنش تعدادی از هواداران این تیم مواجه شد، هواداران سردار بر این باور هستند که تیم آن ها جای بازی با رنگ ها نیست و جای جولان دادن هواداران دو باشگاه بزرگ‌پایتخت نیست‌.

نکته جالب دیگر درباره این تیم انتخاب مربیان استقلالی بوده است که نشان می‌دهد مدیرعامل سردار علاقه خاصی به رنگ آبی دارد.

اما این پایان کار نبود و در اقدامی جدید از لباس جدید سردار بوکان برای فصل آینده رو نمایی شد، لباسی کاملا ساده و بدون طرح که لباس دوم سردار کاملا آبی است که نشان میدهد مدیرعامل تیم کم کم به خواسته قلبی خود نزدیک میشود.

هواداران‌بوکانی بر این باور هستند که هویت تیم آن‌ها مهم تر از رقابت تیم های تهرانی است و رنگ قرمز پیراهن خود را به باشگاه تهرانی ربط نمیدهند، حال باید دید این تغییرات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، آیا مدیرعامل سردار بوکان میتواند تغییرات بیشتری در باشگاه پر هوادار سردار ایجاد کند یا هواداران این تیم مانع این اتفاق خواهند شد.

photo_2018-11-24_22-41-10


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w85lr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار بوکان و ادامه حواشی مدیریتی؛فرهاد بازگلی قهر کرد و کنار کشید!