تاریخ انتشار: 1398/06/24 18:15
کد خبر: 87986

رایکا بابل 1- 1 گل ریحان البرز؛افسوس بابلی ها از وقت های تلف شده/ نصرتی و شاگردانش با خوش شانسی از بابل برگشتند

تیم های رایکا بابل و گل ریحان البرز در هفته پنجم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه برابر یک به پایان رسید.
رایکا بابل 1- 1 گل ریحان البرز؛افسوس بابلی ها از وقت های تلف شده/ نصرتی و شاگردانش با خوش شانسی از بابل برگشتند

تیم های رایکا بابل و گل ریحان البرز در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک باید به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بعد از 90 دقیقه تلاش هر دو تیم، نتیجه برابر یک در تابلو نقش بست تا امتیازات بین هر دو تیم تقسیم شود.

رایکا بابل که تا قبل از این بازی دارای 2 امتیاز و در رده چهاردهم جدول قرارداشت، آمده بود امیدوار بود در ورزشگاه هفت تیر بابل با پیروزی بر گل ریحان البرز، به اولین سه امتیاز خود در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول دست یابد که این امر محقق نشد و در حالی که تا دقیقه 3+90 با یک گل پیش افتاده بود، در نهایت با یک پنالتی که برای شاگردان نصرتی گرفته شد، آرزوهای خود را بر باد رفته دید و  باز هم به یک تساوی دیگر دست یافت تا شمار تساوی هایش به عدد 3 برسد.

گل ریحان البرز تیمی که در این فصل با محمد نصرتی کار خود را آغاز کرده است این هفته میهمان رایکا بابل  بود . گل ریحانی ها تا قبل از این بازی دارای 8 امتیاز و در رده هشتم جدول قرارداشتند و امیدوار بودند در این بازی بتوانند با پیروزی بر رایکا بحران زده، جهشی قابل توجه در جدول داشته باشند که در نهایت با خوش شانسی نیز از شکست گریختند تا به همان یک امتیاز هم قانع باشند.

رایکا در پایان هفته پنجم با همان در همان دو امتیاز باقی ماند و گل ریحان نیز 9 امتیازی شد تا امیدوار به بازی در هفته ششم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxaor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایکا بابل-گل ریحان البرز؛بابلی ها در انتظار نخستین گل در لیگ دسته یک/گل ریحان در اندیشه پیروزی

سرمربی رایکا بابل استعفا داد
به دلیل مشکلات جسمانی؛