تاریخ انتشار: 1398/07/27 18:37
کد خبر: 83924

‍ سرپرست پاس : به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم / مثل کارگر شده ایم

‍ سرپرست پاس : به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم / مثل کارگر شده ایم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان گفت در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : به تصمیم کادر فنی مبنی بر تعطیلی تمرینات گروهی تیم احترام می گذارم هر چند این تصمیم به این معنا نیست که تمرین ها کامل تعطیل شده باشد و هر بازیکنی به صورت انفرادی دارای برنامه تمرینی است و تا تصمیم جدید کادر فنی به صورت اختصاصی در شهرهای خود تمرین می کنند.

محمد مظهری افزود : به هر حال این تصمیمی بود که به صورت جمعی گرفته شده و باید به نفرات حق داد. نمی شود در همین ابتدا با این مشکلات به جنگ حریفانی برویم که اغلب چندین برابر ما قرارداد بسته اند در حالی که پاس نسبت به سال قبل هم با بودجه کمتری بسته شده است.

وی اضافه کرد : کل قرارداد مالی بازیکنان ما یک میلیارد تومان است که به نسبت اکثر تیم های لیگ 2 بسیار ناچیز است. ما این رویه را طوری برنامه ریزی کرده ایم که بدهکار نباشیم. امسال آقای جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کمک حال تیم بودند و پاشنه کشیده از تیم حمایت مالی داشته اند منتهی 90 درصد پولی که به باشگاه تزریق شد را صرف مطالبات شاکیان طی سال های گذشته کرده ایم و رقم ناچیزی عاید تیم شد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پاس یادآور شد : مثل کارگر پا در رکاب پاس هستیم و از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان گرفته تا امور رسانه، اجرایی و تدارکاتی تیم جانانه در خدمت برای فوتبال استان و کسب موفقیت تلاش کرده و می کنیم منتهی تا چه زمان این وضعیت می خواهد ماندگار باشد.

مظهری با تاکید بر شفاف سازی پیرامون درآمد حاصل از بلیط فروشی بازی با تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد : تاکنون مشخص نشده که درآمد بلیت فروشی این مسابقه چه شده است. اگر این بازی در تبریز بود قطعا طبق قوانین 15 درصد به تیم میهمان می رسید اما اینجا که میزبان بودیم، پولی به باشگاه تا این لحظه تعلق نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه حداقل امکانات برای بازیکنان درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: واقعا با این شرایط آیا می شود انتظار صعود داشت؟

سرپرست مدیرعاملی پاس بیان کرد : تا زمانی که تفکر حرفه ای در تیم بنا نشود، صعود به لیگ یک در حد شعار باقی می ماند.

مظهری با قدردانی از هواداران تیم پاس گفت : توقع داریم که هواداران درک این شرایط را داشته باشند. آیا با نداشته می شود به جنگ حریفان رفت. در بازی برابر بابلسر همگان دیدند که تیم برتر میدان بودیم اما به لحاظ روحی روانی در سطح بسیار پایین بازی کردیم که در گذشته این چنین اوضاعی نداشتیم.

وی افزود: هواداران همانند گذشته پیشتیبان تیم باشند و با درک این اوضاع، پاس را تنها نگذارند. اعضای تیم با تعصب و تلاش وافر برای کسب نتایج مطلوب هم قسم هستند اما بستر این موفقیت در استان مهیا نیست.

سرپرست مدیرعاملی پاس در پایان‌گفت : با این حال همچنان در انتظار یاری مسئولان هستیم و دست آنها را می فشاریم. امیدواریم این بار عزم خود را جزم کرده و مطالبات به حق و منطقی تیم را جامه عمل بپوشاند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ja9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال همدان خسته تر از همیشه / سکوت خبری مدیران شهرداری و پاس

شروع ناامید کننده و قعر نشینی رزکان در لیگ دو!
برتری ارزشمند شاگردان جمشیدیان در کرج؛