تاریخ انتشار: 1398/10/25 17:19
اختصاصی؛
کد خبر: 74477

میثم مجیدی: هر بازی برای ما حکم فینال دارد/پنالتی ما در دیدار برابر گل ریحان سوخت شد

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک گفت؛هر بازی برای ما حکم فینال دارد و هدفی جز صعود نداریم.
میثم مجیدی: هر بازی برای ما حکم فینال دارد/پنالتی ما در دیدار برابر گل ریحان سوخت شد

میثم مجیدی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی،اظهار داشت:با توجه به شرایط تیم لازم میدانم در مورد حواشی نیم فصل اول هیچ صحبتی نداشته باشم به دلیل اینکه تمرکز همه‌ی اعضای باشگاه و بازیکنان و کادر فنی روی موفقیت در نیم فصل دوم است.

وی افزود:با نظر هئیت مدیره در نیم فصل دوم آقای رسول خطیبی که از مربیان با سابقه و خوب کشورمان هستند به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند که ایشان در نیم فصل اول با تیم ماشین سازی در لیگ برتر نتایج خوبی هم  کسب کردند.

مجیدی ادامه داد:با پیوستن ایشان به تیم خدا رو شکر جو مثبتی در تیم و شهر اراک به وجود آمده است و در نخستین بازی با هدایت آقای خطیبی موفق شدیم در شیراز تیم مدعی فجر را با یک بازی خوب شکست دهیم هر چند که زمان بسیار کمی هم برای تمرین دادن تیم داشتند،دیدار دوم با گل ریحان هم موفق شدیم ابتدا به این تیم گل بزنیم و  روی یک غافلگیری گل خوردیم،که البته در این دیدار به نظرم یک پنالتی صد درصد ما گرفته نشد و در حالی که می‌تونستیم برنده بازی باشیم برد و با مساوی عوض کردیم.

کاپیتان آلومینیوم اراک گفت:در دیدار هفته آینده مقابل تیم نود ارومیه امیدوار هستیم با توجه به دستورات کادر فنی و آقای خطیبی موفق شویم نقاط ضعف خود را تقویت کنیم و همچنین نقاط ضعف تیم نود هم را شناسایی کنیم تا نتیجه‌ی مثبتی بگیریم چون چند بازی ابتدایی ما بسیار مشکل است و به قول آقای خطیبی هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و امیدوارم با توجه به اضافه شدن آقای خطیبی و پیوستن چند بازیکن جدید به تیم بهترین عملکرد خود را در این فصل به نمایش بگذاریم.

میثم مجیدی اظهار کرد:از تمام هواداران تیم و همچنین مردم استان اراک به خصوصی شهرستان مرکزی تقاضا دارم مارا حمایت کنند مطمعن باشید این تیم با کادر فنی جدید و بازیکنان و مدیریت باشگاه و هئیت مدیره حرف های زیادی برای گفتن داریم،هر چند که در این ۲ دیدار نشان دادیم که یک تیم مدعی صعود هستیم در صورتی که هنوز هم تمامی خواسته های آقای خطیبی را عملی نکرده‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدورام در پایان فصل موفق شویم به این حسرت ۱۸ ساله اراک پایان دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم،چون تمامی بازیکنان و کادر فنی برای صعود هم قسم شده‌ایم و تنها نیاز داریم در دیدار های خانگی حمایت شویم،همچنین مسئولین شهر اراک باید با یکدیگر برای صعود آلومینیوم هم قسم شوند.

گفت‌وگو از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avlwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبعات سه باخت کالدرون مقابل مدعیان

پیمان شاملو به ایرانجوان بوشهر پیوست
اختصاصی/ ذخیره ابراهیم پور از سپیدرود آمد؛

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛