تاریخ انتشار: 1399/05/04 20:48
کد خبر: 58401

90 ارومیه یک فجر سپاسی شیراز 0 ؛ افسوس‌های بیاتلو بی‌فایده است/ شایسته اما بدون حامی!

90 ارومیه در هفته سی و یکم رقابت تهای لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر فجر سپاسی شیراز به برتری رسید.
90 ارومیه یک فجر سپاسی شیراز 0 ؛ افسوس‌های بیاتلو بی‌فایده است/ شایسته اما بدون حامی!

تیم های 90 ارومیه و فجر سپاسی شیراز در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید بیاتلو با نتیجه 1بر0 از سد حریف خود عبور کنند و جمع امتیازات خود را به 52 برسانند.

بیاتلو و شاگردانش که بعد از دوران کرونا با مشکلات بسیار عدیده ای بازی ها را آغاز کردند، در نهایت چوب همان عدم حمایت را خوردند تا چند هفته ای را بدون سرمربی به میدان بروند و همین امر باعث گردید آنها از قافله تیم‌های مدعی قدری عقب بمانند و با توجه به هفته‌های پایانی این عقب ماندگی جبرانش بسیار سخت است چرا که مس‌کرمان جدی‌ترین مدعی صعود بعد از مس رفسنجان، هم چنان با قدرت پیش می‌رود و امید چندانی برای گرفتن او برای 90 ارومیه وجود ندارد چرا که فاصله آنها تنها در 3 هفته باقی مانده به پایان رقابت‌ها 5 امتیاز می‌باشد و جبران آن کاری سخت و شاید نشد باشد.

 در هر حال 90 ارومیه امتیازات خود را به عدد 52 رساند تا هم چنان بر روی کاغذ یکی از مدعیان صعود باقی بماند و چشم انتظار سه هفته پر التهاب باشد.

فجر سپاسی شیراز نیز با این شکست هم چنان در امتیاز 39 باقی ماند تا نه انگیزه های صعود را داشته باشد نه دغدغه های سقوط را احساس کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oj99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان ۱-۱ فجرسپاسی شیراز: دیداری برای حفظ جایگاه/تساوی برای هیچ