تاریخ انتشار: 1395/10/16 13:35
کد خبر: 237984

پیش بازی نساجی-اکسین/ بازگشت یحیی به قائمشهر

در چهار چوب رقابت های لیگ دسته یک کشور ( آزادگان )از ساعت 14 روز جمعه 17 دی ماه 1395 دو تیم نساجی و اکسین در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی نساجی-اکسین/ بازگشت یحیی به قائمشهر

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نساجی مازندران که نیم فصل اول از شرایط مالی بدی برخوردار بود توانست با پایان بازی های نیم فصل , رتبه قابل قبول چهارم را کسب کند و همچنان خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کند.

نساجی علاوه بر مشکلات مالی از حواشی ریز و درشت هم دور نبود که البته بی ارتباط با بخش مالی این تیم نبود . در اواخر فصل بازیکنان این تیم قبل از بازی با آلومینیوم اراک اعتصاب کرده و قصد داشتند تا بازی مقابل اراکی ها را تحریم کنند که با خشم هواداران این تیم , برخی بازیکنان برگشته و به همراه چند بازیکن امید به کار خود در آن بازی ادامه دادند و به نتیجه یک بر یک دست یافتند. اما همین بازی جرقه مشکلی بزرگتر در تیم بود هواداران خشمگین از اعتصاب , اجازه تمرین به برخی بازیکنان این تیم مانند نعمتی و تاییدی و علینژاد و ... را ندادند که همین امر باعث قهر سرمربی وقت ( محمود فکری ) و استعفای وی شد .

نساجی بازی های بعدی را با هدایت مسگر ساروی ادامه داد و توانست رقیبانش را یکی پس از دیگری به زانو در آورد و با ثبت رتبه خوب چهارمی نیم فصل را به پایان برساند . در نیم فصل نیز چند بازیکن مانند یحیی بیگی و حیات منش و رمضانی جدا شدند و با بازگشت مالک این تیم بازیکنانی جذب و یا همچنان جذب میشوند .

شرایط اکسین:

اکسین البرز یکی از تیم های تازه تاسیس فوتبال ایران می باشد که در طول دو سال اخیر نشان داده از لحاظ مالی جزئ باشگاه های برتر کشور محسوب میشود . آنها که با هدایت فیروز کریمی نیم فصل را با شکست نساجی ( 3 - 1 ) مقتدرانه آغاز کرده بودند , در ادامه نتایج خوبی نیز کسب کردند و حتی تا رتبه سومی جدول هم پیش رفتند ولی رفته رفته از روند رو به روشد خود فاصله گرفته و سیر نزولی پیدا کردند و با پایان نیم فصل , رتبه 10 جدول را به خود اختصاص دادند . 

نتایج نه چندان جالب فیروز کریمی در نیم فصل باعث شد که مسولان تیم اکسین به سراغ یحیی گلمحمدی رفته و از وی برای هدایت تیمشان در نیم فصل دوم استفاده کنند .

گلمحمدی پس از سال ها این بار مقابل نساجی:

یحیی گلمحمدی که با سرمربیگری در نساجی خود را به دنیای مربیان برتر معرفی کرد پس از سالها حضور در تیم های بزرگ لیگ برتر , به لیگ یک آمده تا در اولین بازی مقابل تیم سابقش قرار گیرد . گلمحمدی که در نساجی با کسب نتایج عالی همچنان زبان زد و محبوب قائمشهری ها است بار دیگر در قالب مربی رقیب به قائمشهر خواهد آمد تا شاهد جدال حساس بازیکنان تیم سابق و کنونی اش باشد .

جدال بهترین گلزنان لیگ:

محمد عباس زاده و امیر میربزرگی به ترتیب با زدن 12 و 8 گل در رتبه های اول و دوم گلزنان لیگ دسته یک قرار دارند و جدال این دو بازیکن در زمین میتواند تماشایی باشد . میربزرگی که ابتدای فصل دو بار از عباس زاده پیشی گرفته بود در انتهای فصل با اختلاف 4 گل در رتبه دوم قرار دارد , جایگاهی که با اکبر صغیری از گلگهر تقسیم کرده است و بشدت به دنبال بهبود روند خود در جدول گلزنان است .

یار دوازدهم و جهنمی که بپا خواهد شد:

هواداران نساجی که بعد از 6 ماه استرس و اضطراب بالاخره با بازگشت مالک به آرامش رسیده اند در تدارک پذیرایی مفصلی از اکسینی ها هستند , چراکه اکسین با وجود حضور هواداران پرشور نساحی در کرج موفق شده بود این تیم را 3-1 شکست دهد و هواداران نساجی قصد دارند با حمایت همه جانبه از تیم خود نتیجه گیری را برای تیم خود راحت کنند .

گلزن احتمالی:

محمد عباس زاده که با زدن 12 گل عنوان آقای گلی را با خود به یدک میکشد به احتمال زیاد تمام تلاشش را خواهد کرد که مقابل رقیب خود (  میربزرگی ) آقایی خود را ثابت کند و فاصله اش با او را بیشتر کند .

 ستاره احتمالی:

محمد قاسمی نژاد که موفق شده بود با به ثمر رساندن تک گل تیمش مقابل اکسین خود را به هواداران نشان دهد در ادامه بازی های نیم فصل نیز با ثبت چند گل و پاس گل توانست خود را به یکی از مهره های اصلی کادر فنی تیم معرفی کند و طبق نظر کارشناسان او ستاره احتمالی نساجی در بازی مقابل اکسین خواهد بود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laor7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرویس‌دهی سپاهان به رقیب ذوب‌آهن!