تاریخ انتشار: 1395/11/01 12:04
کد خبر: 234730

فرزاد بهاری: سپیدرود را به چالش کشاندیم

کاپیتان تیم خیبر خرم آباد گفت که مقابل سپیدرود مستحق پیروز بودند.
فرزاد بهاری: سپیدرود را به چالش کشاندیم

فرزاد بهاری کاپیتان ارزشمند و مهره کلیدی خیبر  بعد از دیدار با سپیدرود به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی  سخت و جانداری بود ما نیاز به سه امتیاز داشتیم و سپیدرود در فکر کسب تک امتیازبود.

کاپیتان خیبر در ادامه گفت: امروز از تمام نقاط زمین بخوبی استفاده کردیم و حریف را سردرگم کردیم طوری که در نیمه اول سپیدرودی ها غافلگیر شدند و فقط در فکر وقفه انداختن در بازی و اتلاف وقت را داشتند.

وی افزود: امروز با بازی رو به جلو سپیدرود را به دردسر انداختیم و مطمئنم این تیم وارد چالش میشود چون نقاط ضعف زیادی امروز برایشان نمایان شد. اگر شانس و دقت لازم را داشتیم  یک برد شیرین وراحت را کسب میکردیم.

فرزادبهاری در مورد گل سپیدرود گفت: متاسفانه خیلی ساده و بی مورد کرنر دادیم  ودریک توپ سرگردان یک گل بچگانه دریافت کردیم. سپیدرود فقط یک موقعیت صددرصدی  در اواخر نیمه اول داشت و دیگر چیزی خاصی  از حریف صدرنشین ندیدیم.

بهاری در پایان گفت: اگر خیبر  مهره های باتجربه ای همچون حریف داشت  الان بااختلاف  صدرنشین بود. امیدواریم  در بازیهای بعد شانس یارمان باشد و توپهامون به گل تبدیل شود. د رپایان تشکر میکنم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و مارا تنها نگذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6lw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی صدرا: اگر عدالت برقرار می شد باید چهار گل به سپیدرود می زدیم