تاریخ انتشار: 1395/11/27 12:38
اختصاصی/ مهاجم اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 229072

موسوی: با گل‌محمدى امیدوار به سهمیه لیگ‌برتر هستیم

بازیکن اکسین امیدوار است این تیم با حضور یحیى گل محمدى موفق به کسب سهمیه لیگ برتر شود.
موسوی: با گل‌محمدى امیدوار به سهمیه لیگ‌برتر هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سید احمد موسوی بازیکن اکسین البرز در خصوص شرایط این تیم در لیگ دسته یک اظهار کرد: تیم اکسین با کادر جدید روحیه گرفته و هدفی را که از قبل تنها بحث آن وجود داشت به عمل نزدیک کرده است.

وی افزود: بازی مقابل تیم بادران بسیار حساس بود و شرایط زمین بازی و آب و هوا بر روی بازی هر دو تیم تاثیر داشت البته من به خاطر سه کارته بودن از بازی محروم بودم.

موسوی در رابطه با انگیزه تیم اکسین عنوان کرد: ما در دو بازی آخر، در دقایق آخر بازی به گل رسیدیم که نشان دهنده انگیزه بازیکنان و روحیه تهاجمی تیم است.

وی گفت: تیم شرایط سختی را در پیش دارد، ما در نیم فصل اول امتیازات بسیاری را از دست دادیم که اگر نیمی از آن امتیازات را کسب می کردیم الان جز سه تیم مدعی اصلی صعود بودیم.

وی افزود: کادر فنی جدید هم برای شناخت بیشتر تیم و ظرفیت های آن به زمان نیاز داشتند که همین امر باعث از دست رفتن امتیازات بیشتر شد.

بازیکن تیم اکسین البرز در خصوص شرایط خود در تیم خاطر نشان کرد: شرایط خوبی با کادر سابق نداشتم و به دنبال فرصتی بودم تا خود را به سرمربی ثابت کنم که موفق نشدم و در روحیه من بسیار تاثیر داشت. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و با فرصتی که یحیی گل محمدی به من داد توانستم در تیم توانایی های خود را ثابت کنم.

موسوی در رابطه با حضور یحیی گل محمدی در تیم اکسین اظهار کرد: هیچ کس انتظار حضور آقای گل محمدی به عنوان سرمربی یک تیم دسته یک را نداشت و می توان گفت از روزی که سکانداری تیم را بر عهده گرفت انگیزه بازیکنان بیشتر شده و اهداف بزرگ باشگاه اکسین به عمل نزدیک تر شد تا جایی که امید صعود به لیگ برتر در دل بازیکنان زنده شده است.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459p99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین کریمی: با بردن آلومینیوم دوباره امید ها زنده می شود
هافبک خونه به خونه مطرح کرد؛