تاریخ انتشار: 1395/12/01 14:35
اختصاصی| هافبک خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 228083

رضا شرفی: مشکلات مالی رفع شود، قدرت واقعی خیبر را می‌بینید

هافبک تیم فوتبال خیبر خرم آباد معتقد است که با برطرف شدن مشکلات مالی این تیم، قدرت اصلی سبزپوشان مشخص خواهد شد.
رضا شرفی: مشکلات مالی رفع شود، قدرت واقعی خیبر را می‌بینید

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا شرفی هافبک تکنیکی و باتصعب تیم خیبر گفت: در این چند هفته گذشته قبل بازی نساجی واقعا سخت به همه ی تیم گذشت تو شرایط خیلی بدی بودیم از لحاظ روحی روانی ولی خدا رو شکر توانستیم با همت همه ی ارکان تیم بخصوص بچه ها نساجی را شکست بدهیم و از بحرانی که داشتیم خارج بشیم.

وی درخصوص بازی حساس این هفته خیبر گفت: ایشالا این هفته هم می رویم برای برد و کسب سه امتیاز که ایشالا با کسب سه امتیاز شرایطمان بهتر از قبل می شود. همه جا مشکل مالی هست ولی واقعا تیم ما از تمام تیم های ایران شرایطش بدتر است و امیدواریم این مشکلات مالی هم حل شود تا قدرت واقعی خیبر را همه شاهد باشند.

وی افزود: از حاج آقا بهاروند و خسروی و آقای حقدوست که واقعا از سرمربی بودن برای یه تیم هم فراتر رفته و دارد با تمام مشکلات ما می‌جنگد که حق بچه‌ها را بگیرد. با این وضعیت کسی دیگه جای ایشان بود دیگه تمرین دادن از فکرش بیرون می‌آمد ولی با درایت ایشان و کادر فنی‌شان دارند ادامه میدهند ایشالا ما هم با نتایج مناسب بتوانیم دل هوادارامان را شاد کنیم.

شرفی در پایان گفت: با تمام مشکلات می‌رویم برای سه امتیاز با این تیم همدل هیچ چیز دور از دسترس نیست شرایط خودم هم خوبه خداروشکر و رفته رفته به شرایط خوبی رسیدم امیدوارم از این بتوانم در خدمت تیم باشم و کمک حال بچه ها بشوم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj8d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پویا عالیخانی: بازی با ایرانجوان دیداری 6 امتیازی است
اختصاصی| بازیکن خیبر مطرح کرد؛