تاریخ انتشار: 1395/12/17 22:17
اختصاصی| یادداشت روز؛
کد خبر: 224561

تلفن های مشکوک در لیگ یک هم چنان ادامه دارد/ دشمن مخفی حریف اول نامردی!

فوتبال آنقدر برای خیلی اهمیت پیدا کرده است که شاید اگر بگوییم از نان شب واجب تر شده، بیراه نگفته ایم!
تلفن های مشکوک در لیگ یک هم چنان ادامه دارد/ دشمن مخفی حریف اول نامردی!

به گزارش فرتاک ورزشی، فوتبال آنقدر جذابیت دارد که برای دیدن یک رخداد مهم بین المللی میلیونها نفر را در پای گیرنده میخکوب نموده و حتی یکصدهزار نفر را به استادیوم می کشاند و تا مدت ها مردم و علاقمندان با تحلیل های پیرامون این ورزش سرگرم می باشند.

 

اگر می گویند این ورزش بزرگترین پدیده اجتماعی قرن نام دارد بیراهه نگفته اند و شاید برای همین باشد که خیلی از افرادی که از درون این ورزش برخاسته اند و یا مسئولیتی در یک بخش از این ورزش دارند، دوست دارند تحت هر شرایطی پیروز میدان باشند و این مهم نیست که پیروزی در مستطیل سبز و در یک رقابت جوانمردانه است یا این که دست های پشت پرده در ان دخیل باشد!

 

ایران و فعالان عرصه ورزش فوتبال هم از این قائده مستثنی نبوده و هر چند وقت یکبار صدایی به گوش می رسد که مسیر به پیروزی رسیدن برخی از حضرات، از کوچه علی چپ میگذرد نه از صراط المستقیم!

 

برنامه های متعددی در خصوص رفتارهای زننده و بدور از روحیه جوانمردی به این موضوع اختصاص داشته است که شاید مهم ترین آنها برنامه پربیننده نود و مجری معروف آن عادل فردوسی پور باشد که در برابر ناهنجاری های رایج در فوتبال مقاومت کرده و سعی در براندازی بنیان افراد خاطی را داشته است که علی رغم تمامی تلاش های صورت گرفته، متاسفانه هنوز شاهد حضور پر رنگ منفعت طلبانی در فوتبال هستیم که روز به روز از مسیر اصلی خارج شده و بیشتر تمایل دارند ازبیراهه به کسب نتیجه برسند.

 

درآخرین موردی که براساس شنیده ها و گفته های مدیرعامل و سرمربی راه آهن به آن اشاره شده و پیگیر این موضوع می باشند، تماس های مشکوک قبل از بازی این تیم با پارس جنوبی بوده است که شب قبل از بازی با چند بازیکن این تیم صورت گرفته و در نهایت یکی از بازیکنان اصلی راه آهن بدون هماهنگی اردو را ترک کرده و تا بعد از بازی پاسخگو به تماس ها هم نبوده است.

 

این که مشاهده می کنیم سیروس دین محمدی سرمربی و دکتر حسین رشیدی  مدیرعامل پرتلاش و بی ادعای باشگاه راه آهن، بدون امکانات و تنها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته تا در میدان مسابقات و در مستطیل سبز جوانمردانه حضور داشته باشند و در نهایت از راه غیر اخلاقی تیم از گردونه رقابت خارج می شوند، جای تاسف دارد که ای کاش مسئولین امر به این موضوع که چرا باید تماس های مشکوک شب قبل از بازی گرفته شود ورود پیدا کنند و خاطیان را به شدت مجازات نمایند.

 

البته خدای ناکرده نگارنده بعنوان سردبیرسایت فرتاک ورزشی قصد هیچ گونه پیش داوری نداشته و اصولا در جایگاهی قرار نداریم که بخواهیم قضاوت نمائیم، ولی ادعایی از سوی مدیرو مربی راه آهن صورت گرفته که نمی شود به آن بی توجه بود و اگر کسی از خلافی مطلع شود و نسبت به آن سکوت نماید، خیانت به اصول جوانمردی خواهد بود.

 

جان کلام این که متاسفانه خیلی از نتایج، خارج از مستطیل سبز رقم می خورد و معلوم نیست تیم هایی هم چون راه آهن که بدون کوچکترین امکاناتی در تلاش هستند تا حضوری آبرومندانه داشته باشند، چگونه باید امیدی برای ادامه راه داشته باشند و اصولا باید با چند جبهه بجنگند؟ بی پولی یا دشمن مخفی؟!

 

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ml5gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست خالی، همت عالی؛ مدیریت بحران، راه آهن را نجات داد

حقدوست: نتیجه بازی با مس کرمان ناعادلانه بود
اختصاصی| سرمربی خیبر مطرح کرد؛