تاریخ انتشار: 1396/01/16 22:21
اختصاصی| سرمربی وحدت یزد مطرح کرد؛
کد خبر: 219068

محمود امیری: سه امتیاز را به هوادارانمان هدیه می‌دهم/ نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

تیم فوتبال وحدت یزد با تک گل فرزاد ایزد، موفق شد نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.
محمود امیری: سه امتیاز را به هوادارانمان هدیه می‌دهم/ نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی از یزد، محمود امیری سرمربی موفق وحدت یزد درخصوص بازی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: تشکر ویژه‌ای دارم از هواداران و کسانی که ما را دعا کردند و این سه امتیاز را تقدیم میکنم به شما عزیزان که پیگیر تیم ما هستید و با پیروزی هایمان خوشحال می شوید.

وی افزود: ما هفته گذشته استحقاق پیروزی را مقابل راه آهن داشتیم و با دیدن فیلم های نفت مسجدسلیمان از زمان حضور آقای فکری، فهمیدیم که تیم دگرگونی را راهی مسابقات کرده اند و نتایج خوب آنها مقابل تیم های مدعی، به خوبی از قدرت این تیم حکایت دارد.

امیری ادامه داد: ما تمام نقاط ضعف و قدرت تیم حریف را می دانستیم که چگونه دفاع می کنند و در ضدحملات چگونه عمل می کنند. ما امروز با سیستم 3-5-2 بازی کردیم و به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان، علیرضا بیک زاویه را مهاجم نوک و زوج فرشاد اسماعیل زاده که یکی از بهترین های امروز ما بود قرار دادیم که انصاف هر دوی آنها خوب کار کردند و کاملا در خدمت تیم بودند.

وی افزود: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد ولی نیمه دوم بچه ها خیلی خوب بودن و از زمانی که فرزاد ایزد وارد زمین شد، تیم ما متحول شد. من به این بازیکن اعتقاد زیادی دارم ولی شرایط بازیها طوری شده که کمتر از او بازی گرفتیم و او هر بازی که به زمین آمده در خدمت تیم بوده و مثمر ثمر عمل کرده است.

امیری درخصوص داوری بازی نیز گفت: درحدی نیستم که داور را قضاوت کنم و به نظرم پنالتی صد در صد ما درست بود و چرا کمک داور برگرداند بازی را، جای سئوال دارد ولی بچه های ما دست از کار برنداشتند و نقطه تاریک بازی ما اخراج عباس یحیی بیگی بود و در نبود او ضربه خواهیم خورد و امیدوارم بدون او دست پر از بازی با ایرانجوان برگردیم.

گفتنی است وحدت یزد با 27 امتیاز در رده شانزدهم رقابت های لیگ یک قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7vjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود امیری: شناخت کاملی از نفت مسجدسلیمان داریم
اختصاصی| سرمربی وحدت یزد مطرح کرد؛

با پیروزی مقابل راه آهن، امیری مرد محبوب یزدی ها می شود؟
اختصاصی| وحدت در تهران شگفتی می‌آفریند؟؛

سرمربی وحدت یزد به دنبال پرداخت پول بازیکنان
اختصاصی| محمود امیری پول بازیکنان را می‌دهد!؛

عیدی باارزش وحدتی ها چگونه به دست آمد؟!
اختصاصی| فرار از قعر با تدابیر امیری؛