تاریخ انتشار: 1396/06/26 13:52
جنگ آبی و نارنجی در سیرجان؛
کد خبر: 182635

پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دربی کرمان باطعم جدال مربیان سرخابی!

از سری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در شهر سیرجان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دربی کرمان باطعم جدال مربیان سرخابی!

 این مسابقه که دربی استان کرمان نیز محسوب می شود می تواند آبستن حوادث بسیاری باشد چرا که هر دو تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده اند و هواداران شان نیز در دربی فقط از آن ها سه امتیاز را می خواهند که همین امر باعث شده سطح کیفی بازی نیز شاید کمی کاسته شود.

گل گهر در بازی قبل خود می رفت که یک شگفتی را از خود به جای بگذارد اما در پایان مغلوب استقلال بحران زده شد. شاگردان وینگو بگوویچ نیز رفته رفته به فرم ایده ال خود در حال رسیدن می باشند و اگر نگاهی به بازی های اول فصل این تیم تا به الان بیندازیم متوجه این مهم می شویم که سطح کیفی این تیم زمین تا آسمان فرق کرده است و فوتبالی مدرن را ارائه می دهند.

در سوی دیگر شاگردان علی سامره در مس رفسنجان هستند که در سه هفته ابتدایی با بدشانسی و البته اشتباهات داوری مواجه شده بودند موفق شدند در نهایت در هفته چهارم غول کشی کنند و با شوت زیبای حامد محمودی تیم صدر نشین شهرداری ماهشهر را با یک گل بدرقه کنند.

همواره دیدار های این دو تیم جذاب و البته پر افت و خیز بوده است و نمی شود از الان پیش‌بینی برد یکی از تیم ها را بر دیگری کرد چرا که مهره های قابلی در هر دو تیم وجود دارد که می تواند شرایط را به نفع هر کدام از آنه رقم بزند. باید منتظر شروع بازی باشیم تا نبرد این دو تیم را نظاره کنیم، سامره یا وینگو کدام یک در مقابل دیگری به رستگاری می رسد؟

گفتنی است گل گهر سیرجان از چهار بازی خود هفت امتیاز را کسب کرده و در مکان هفتم جدول و مس رفسنجان نیز با پنج امتیاز اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه بابل در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

گل گهر: آرمان شهداد نژاد، علی شهسواری، حامد زمانی، عیسی پرتو، علیرضا ابراهیمی، پیمان نامور، امین پور علی، احمد حسن زاده، سجاد اژدر، محمد غلامی، امین حاجی زاده

سرمربی: وینگو بگوویچ

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - حسین رسولی - علی اکبر حیدرنیا - علی مرزبان - امیرحسین موسی زاده - علیرضا میرزاحسینی - محمدحسین کریم زاده - حمید غلامی

سرمربی: علی سامره


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knmea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-گل گهر؛ دربی دیار کریمان!
بالانشینان به هم رسیدند؛

نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!
در جریان باشید که در کرمان جریانی جاری است؛