تاریخ انتشار: 1396/06/09 21:58
اولین تقابل سامره و سیدکوروش در لیگ یک؛
کد خبر: 185626

پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری ماهشهر؛ سامره طلسم را می شکند و می برد؟!

عصر شنبه دو تیم مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری ماهشهر؛ سامره طلسم را می شکند و می برد؟!

 ماهشهری ها که شرایط عالی در جدول دارند و بازی هفته گذشته خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند باید مقابل مس رفسنجانی قرار بگیرند که در هفته گذشته در دیداری که صدای علی سامره را به دلیل اشتباهات داوری درآورد، مقابل فجر شهید سپاسی مغلوب شدند.

اگر به بازی مس رفسنجان نگاهی تامل آور بکنیم متوجه این مهم می شویم که این تیم به فوتبال جذاب و شناوری را بازی می کند و فقط بدشانسی های مداوم این تیم باعث می شود که به برد نرسند. سامره که در این فصل در مس رفسنجان یارگیری های خوبی را انجام داده است سخت در فکر پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر می باشد تا علاوه بر پیروزی در این بازی ترمز حریف را نیز در بالای جدول بکشد.

البته ماهشهری ها نیز چنان دست پا گریخته نیستند و نتایج این تیم در سه هفته گذشته نشان از عملکرد فوق العاده این تیم در این فصل رقابت های لیگ دسته اول هستیم. جدالی سخت و نفس گیر برای هر دو تیم که می تواند بسیار تاثیر گذار برای هر دو تیم باشد. آیا سامره طلسم نبردن را می شکند و ترمز صدر نشین را می برد یا خیر.

کوبل داوری:

جواد محمدی – محمد هاشمی نسب – حامد صفایی – ابوالفضل گرجی – ناظر: عباس شهرجو

ترکیب احتمالی:

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - سیدکاظم حیات منش - علی مرزبان - امیر خدامرادی - حسین رسولی - علی اکبر حیدرنیا - محمدحسین کریم زاده - حمید غلامی 

سرمربی: علی سامره

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی خانی - میلاد شیخ سلیمانی - خیرالله ویسی - سروش سعیدی - مهدی عبدی - سجاد قنواتی - حسین مالکی - بابا محمدی - کمال الدین نیک خوی - رضا جباری - فرشید پاداش

سرمربی: سیدکوروش موسوی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p6g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی-مس رفسنجان؛ بدشانس‌ها به هم رسیدند!
تقابل کویرنشینان در حافظیه؛