تاریخ انتشار: 1396/10/03 12:22
کد خبر: 167946

نتوانستم پا روی وجدانم بگذارم/قید همکاری با استقلال را زدم!

بعد از نزدیک به دو ماه گمانه زنی در خصوص همکاری مربی جامائیکایی با سرمربی آلمانی استقلال به عنوان دستیار اول این پرونده بدون هیچ نتیجه ای مختومه شد.
نتوانستم پا روی وجدانم بگذارم/قید همکاری با استقلال را زدم!

بعد از نزدیک به دو ماه گمانه زنی در خصوص همکاری مربی جامائیکایی با سرمربی آلمانی استقلال به عنوان دستیار اول این پرونده بدون هیچ نتیجه ای مختومه شد.

بعد از تمام تنش هایی که در راه انتخاب دستیار روی نیمکت استقلال رقم خورد وینفرد شفر تصمیم گرفت از دستیار موردعلاقه اش در تیم ملی جامائیکا به عنوان دستیار اول روی نیمکت بهره ببرد از همین رو نزدیک به دو ماه قبل نام میگوئل کولی بر سر زبان ها افتاد، کسی که در تیم ملی جامائیکا همکاری خوبی با پیرمرد آلمانی داشت.

در شرایطی که همه چیز از اضافه شدن این مربی به کادر فنی استقلال در آغاز دور برگشت حکایت داشت اما کولی در تصمیمی عجیب لحظه آخر به پیشنهاد شفر پاسخ منفی داد و مدعی شد در حال حاضر شرایط همکاری با این مربی در باشگاه تهرانی را ندارد، تصمیمی که باعث بهت و حیرت سرمربی آلمانی نیز شد چون او در یکی دو ماه گذشته به سختی زمینه همکاری دستیار جامائیکایی با استقلال را فراهم کرده بود.

میگوئیل کولی در گفتگویی با سایت اسپورت وی جامائیکا گفت:

« بله از وینفرد شفر پیشنهادی برای همکاری با استقلال داشتم و خیلی هم توجه من را به خود جلب کرد چون هم به مربی مورد علاقه ام شفر می پیوستم هم پول خوبی به عنوان دستمزد دریافت می کردم اما در این حین هرچه تلاش کردم تا وجدانم را برای جدایی از تیم ملی جامائیکا آرام کنم نتوانستم و در نهایت قید همکاری با استقلال و شفر را زدم».

او ادامه داد:

« من به استقلال نرفتم در حالی که می دانم آنها یکی از بهترین باشگاه های آسیا هستند با قهرمانی در این قاره و اینکه بارها قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده اند اما همه دلایل برای تمایلم برای رفتن به ایران این نبود. آن جا شفر سرمربی است، مربی آلمانی بسیار با ثباتی که شاید بعد از جام جهانی درهای زیادی به سمت او باز شود، چون تیم های ملی بعد از مسابقات روسیه برای جام جهانی بعدی برنامه ریزی خواهند کرد و بدون شک یکی از گزینه های آنها این مربی خواهد بود».

با این تفاسیر می توان از مختومه شدن پرونده اضافه شدن دستیار جامائیکایی به استقلال خبر داد، اتفاقی که مسلما به مذاق وینفرد شفر خوش نخواهد آمد اما چاره ای ندارد تا با همین کادر فعلی به کارش ادامه بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7ody

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه های جالب دیدار پیکان- استقلال