تاریخ انتشار: 1397/06/20 11:15
کد خبر: 130858

سخت ترین چالش ممکن برای کی روش

اولین بازی تدارکاتی ایران در راه آماده سازی جام ملت های آسیا امشب در شرایطی مقابل ازبکستان برگزار می شود که انتخاب ترکیب اصلی از بین ستاره های حاضر دشوارترین کار ممکن است.
سخت ترین چالش ممکن برای کی روش

25 بازیکن با صلاحدید کارلوس کی روش راهی تاشکند شدند تا شانس حضور در اولین بازی تدارکاتی ایران قبل از جام ملت های 2019 امارات را داشته باشند، ستاره هایی که اکثریت آنها در فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی هم حضور داشتند تا به این ترتیب از آنها به عنوان یکی از بخت های اصلی قهرمانی در آسیا نام برده شود.

کارلوس کی روش که خوب می داند بعد از نمایش آبرومندانه ایران در گروه دشوار جام جهانی انتظارات از او و شاگردانش به مراتب بالا رفته و همگان انتظار جنگیدن این تیم برای قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند در فهرست مدعوین به اردوی تیم ملی استراتژی کلی خود برای مسافران امارات را مشخص کرد چون بعید به نظر می رسد در فاصله سه ماه تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت فوتبال در قاره کهن او بخواهد ترکیب تیمی ایران را دگرگون کند.

با نگاهی به این فهرست 25 نفره همین طور نفراتی که بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و مشکلات شخصی در این سفر همراه ایران نبودند می توان گفت انتخاب 11 نفر اصلی برای ایران به سخت ترین چالش ممکن برای مرد پرتغالی تبدیل شده است، چالشی دشوارتر از روند تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال و پشتیبانی که کارلوس در راه آماده سازی تیم انتظار دارد.

بررسی تک به تک پست ها با نفرات مدعی حضور در این پست ها این واقعیت را به اثبات می رساند که در حال حاضر در هر پست دو تا سه بازیکن آماده و باانگیزه در اردوی تیم ملی حضور دارند که هر کدام شان لایق اعتماد از سوی سرمربی برای نشان دادن توانایی های خود هستند از همین رو می توان اعتراف کرد کی روش برای انتخاب 11 نفر اصلی روزها و لحظات دشوار و تعیین کننده ای پیش رو خواهد داشت.

جدال امشب با ازبکستان اولین گام از چالش جدید مربی پرتغالی محسوب می شود از همین رو ترکیبی که او در ابتدا به میدان می فرستد می تواند از دو جنله حائز اهمیت باشد . اول این که او با به میدان فرستادن اسکلت اصلی تقریبا برنامه های خود و آن چه در ذهن دارد را برای قهرمانی در آسیا رو خواهد کرد یا دوم این که با اعتماد به جوانان کمتر میدان دیده در ترکیب اصلی رقبای سرسختی برای نفرات اصلی مدنظرش خواهد ساخت تا حس جنگیدن برای حفظ جایگاه اصلی را میان نفرات آب دیده شده در جام جهانی را زنده نگه دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj7xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که بالاخره نظر کی روش را جلب کرد