تاریخ انتشار: 1397/07/24 15:04
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر )؛
کد خبر: 126115

یوخایم لو؛ این فاجعه باورکردنی نیست..، نه نیست....

تا همین چندی پیش مدافع عنوان قهرمانی بودند، آری، قبل از جام جهانی روسیه آن ها را شانس اول خطاب کرده بودیم. آن غول آقای لو، همان تیمی که در یک سراشیبی به آن پایین سقوط کرد و سقوط، پوزخند تاریخ به ژرمن ها، از همان پوزخندهایی که به فرانسه زده شد، به به اسپانیایی ها و حالا به آن ها، به آلمانی ها به یورگی( لو ) فرزند جنگل سیاه......
یوخایم لو؛ این فاجعه باورکردنی نیست..، نه نیست....

ابوالفضل کریم آبادی (صدر )؛ موج انتقادها بر آن ها حمله وَر شده، بعد از فاجعه جام جهانی، همه گفتند که داستان که یوخایم به پایان رسیده. اما او را حمایت کردند، گفتند یک بَقای جانانه، او ماند تا این تلخی را پایان بدهد.

اما چه بلایی سر او و تیم بزرگش آمده.؟ چه بلایی سر آلمانی آمده که قرار بود نیش و کنایه های بعد جام جهانی را پایان بدهند، اما این کابوس پایانی ندارد و غول آلمانی به خواب رفته است..

کلیت بازی آلمان در آمستردام هیچ نشانی از اسمش ندارد، آن قدر ضعیف بودند که با خود گفته بودیم، این تیم همان تیمی است که هفت گل به برزیل زده است. اگرچه بسیاری از ستارگان رفتند و خداحافظی کردند، اما نامش که آلمان است. نیست..؟

همان هایی که همیشه در طول تاریخ نشان دادند که همیشه بازگشته اند و بزرگی خودشان را به رخ رقیب ها کشانده اند...

می دانستیم که آلمان و بایرن آمیخته شدند به یک دیگر، بایرن ناکام است، آلمان هم به نابودی کشیده شده. شاید تلخی شکست مقابل هر تیمی به اندازه هلند نیست. همان نارنجی پوشانی که رقیب دیرینه می دانند، همان تیمی که سودای بازگشتند را خوانده است...

در بحث دفاعی بسیار دور از انتظار بودند، آن خط جلو؛ همان فاز هجومی، در آن نبرد سه بر صفر باخته، بیست و یک شوت را روانه دروازه هلندی ها کردند که فقط چهارتای آن ها در چهارچوب بود که آن هم به هیچ تبدیل شد و به تور نارنجی پوشان نچسبید...

آمار نگران کننده و غیرقابل هضم،بیانگر این است که از صدوهفت ضربه آخر به سوی دروازه ها تنها دوگل را به ثمر رسانده اند.

رایان اسمیت آن ها را زیر ذره بین قرار داده و گفته است که بی دقتی مهاجمین را بزرگ ترین مشکل ژرمن ها دانسته است.

سرشان پایین است. از مولر تا سانه و دراکسلر، حتی تیمو ورنر.

پاس هایشان طنزآمیز بوده. تنها ۶۷ درصد پاس ها صحیح بوده. تیمی که بهترین پاسور ها را داشته. آیا رفتن اوزیل در فاجعه بازی های جام ملت ها تاثیر گذار نیست.؟

اسمیت باری دیگر گفته است که بهایی که فدراسیون آلمان به لو داده اند؛ در طول تاریخ به هیچ مربی داده نشده و این ۱۶۸مین بازی ای بود که لو بر روی نیمکت نشسته و شاید این تعداد با این روند هرگز به دویست هم نزدیک نخواهد شد..

با این حال این ناکامی برای طرفداران ذره ای، حتی به اندازه یک سلول در بدن یک طرفدار قابل قبول نیست...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omzwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکوکواچ و بایرن‌مونیخ؛ وقتی زندگی ادامه پیدا کرد....
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر )؛

جان تری؛ او شبی رفت که کسی نمی گفت کجاست..!!
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر )