تاریخ انتشار: 1397/09/20 02:01
کد خبر: 118248

عاشوری : نباید اجازه دهیم سیاست وارد ورزش شود / هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

محسن عاشوری سرمربی خوشه‌طلایی ساوه با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت وگو پرداخت.
عاشوری : نباید اجازه دهیم سیاست وارد ورزش شود / هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

محسن عاشوری سرمربی خوشه طلایی ساوه در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : با برتری در برابر سردار بوکان میتوانستیم قهرمان نیم فصل بشویم که این موضوع باعث میشد بازیکنان با روحیه بالا به استقبال تعطیلات نیم فصل بروند.

وی افزود : بنده تا به‌حال در عمر فوتبالی ام چنین چیزی ندیده بودم که تمام شرایط بازی مهیا شود اما شورای تامین اجازه بازی ندهد، حتی هواداران سردار هم به ورزشگاه آمده بودند، تعجب میکنم به خاطر عدم تامین منابع مالی و مشکلات داخلی یک باشگاه مسابقه لغو شد، مشکلات درونی یک تیم چه ارتباطی با باشگاه دیگر دارد!!

محسن عاشوری در ادامه گفت : با وجود پنج مصدوم و با صرف هزینه‌های زیاد به بوکان سفر کردیم، با وجود این که پنج نفر از بازیکنان تیم ما مصدوم بودند اما اعتراضی نکردیم و در مسابقه حاضر شدیم زیرا قانون این است که مشکلات یک باشگاه ارتباطی با تیم دیگر ندارد.

سرمربی خوشه‌طلایی افزود : این مسئله باید موشکافی شود و به طور کامل بررسی شود، روح فوتبال پاک است و ما نباید اجازه دهیم سیاست وارد ورزش شود، وقتی مسئولین شعار می دهند و خودشان عمل نمی کنند دیگر چه انتظاری از بقیه دارید؟ این که مسئولین یک استان وارد این مسائل شوند اصلا کار درستی نیست، امیدوارم روزی فوتبال کشور مستقل عمل کند و اجازه چنین دخالت هایی داده نشود.

 

سرمربی خوشه طلایی ساوه در ادامه گفت : به نظر شما این عدالت است که تمام تیم ها به تعطیلات نیم فصل بروند، استراحت کنند و تیم خود را تقویت کنند اما تیم ما تمرین کند و منتظر برگزاری بازی باشد! ما هم برای تعطیلات نیم فصل برنامه ریزی کرده بودیم، برای انجام بازی دوستانه و برگزاری اردو تدارکاتی دیده بودیم که با این اتفاق برنامه ریزی های ما بهم خورد.

گروه ما گروه دشواری است البته گروه دیگر نیز گروه سختی است و این جای خوشحالی دارد که سطح لیگ دسته دوم پیشرفت کرده است، سطح برگزاری مسابقات، داوری ها و کیفیت تیم ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

محسن عاشوری در پایان گفت : وضعیت تیم ما خوب است و در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد، اما در نیم فصل دوم کار دشوارتر خواهد شد، این نکته را به بازیکنان نیز گفته‌ام و باید به اوج آمادگی برسیم، هدف مجموعه باشگاه صعود به لیگ دسته اول است، که با تلاش تمام عوامل باشگاه و حمایت هواداران با قدرت برای رسیدن به لیگ دسته اول تلاش خواهیم کرد.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45op7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مولایی : تمام شرایط برای صعود خوشه طلایی فراهم است