تاریخ انتشار: 1397/11/04 14:29
کد خبر: 112676

پسر سرخ دل، خطرناک در لباس آبی!

علیرضا بیرانوند در این روزها با لباس یکست آبی خود برابر همه خوش درخشیده و برای او فرقی ندارد که رونالدو جلوی او بایستد یا کسی دیگر.
پسر سرخ دل، خطرناک در لباس آبی!

 این جام ملت هاى آسیا براى ایران رنگ و بوى دیگرى دارد،علاوه بر اینکه ایران در مسابقات خود را به عنوان مدعى اصلى جام معرفى کرده است، یک اتفاق ویژه ى دیگر هم دارد و آن حضور علیرضا بیرانوند در کانون توجهات سایت هاى بین المللى است.

بیرانوند که پرتاب هاى بلند دستش در لیگ برتر به یک اتفاق عادى تبدیل شده است وقتى در بازى با عراق اینکار را تکرار کرد، تمام کارشناسان خارجى شگفت زده شدند و حتى سایت گل دروازه بان هاى شاخص دنیا مثل ادرسون،آلیسون بکر و دخیا را دعوت به چالش پرتاب دست کرد.

اما این تنها شاخصه این دروازه بان بلند قامت نبود، در بازى ایران برابر یمن در مرحله یک هشتم نهایى وقتى در ثانیه 50 خطاى پنالتى به نفع تیم عمان اعلام شد، وقت هنرنمایى دوباره بیرانوند رسید.

این دروازه بان که در جام جهانى پنالتى رونالدو را گرفته بود با دیگر مهارت خود در گرفتن پنالتى نشان داد و با تشخیص درست جهت توپ ضربه کاپیتان تیم عمان،احمد کانو را با دست راست راهى کرنر کرد.

نکته جالبى که در این دو پنالتى وجود دارد این است بیرانوند در هر دو بازى با لباس یکدست آبى وارد زمین شده است که انگار با این لباس نیروى خارق العاده اى مثل مرد عنکبوتى پیدا مى کند که به سختى تسلیم مهاجمان مى شود.

ایران در این مسابقات تاکنون گلى دریافت نکرده است و دروازه بان ایران با 4 کلین شیت از مدعیان اصلى کسب دستکش طلایى در این جام است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ogvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران مدعى بى ادعا/ از درخشش علی بیرو تا بازگشتِ پسرِ خوب فوتبال ایران