تاریخ انتشار: 1397/11/08 23:22
کد خبر: 112105

سامقانی : از کاظمی تشکر و شکایت میکنم /۶۰درصد پول بازیکنان و 80 دصد قرارداد آقای کاظمی را پرداخت کرده‌ایم

قاسم سامقانی مالک باشگاه سرخپوشان پاکدشت در ارتباط با وضعیت این تیم گفت:ما در نیم فصل اردوی تدارکاتی حرفه‌ای را یک هفته در ترکیه با بهترین امکانات برگزار کردیم.
سامقانی : از کاظمی تشکر و شکایت میکنم /۶۰درصد پول بازیکنان و 80 دصد قرارداد آقای کاظمی را پرداخت کرده‌ایم

تنها تیم لیگ یکی بودیم که اردوی خارج از کشور برگزار کردیم و در کل فقط تیمهای لیگ برتری استقلال،پپرسپولیس و سپاهان اردوی خارج از کشور داشتند.محل اردوی ما دقیقا مکانی بود که سپاهان در آنجا مستقر شد و دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم.

مشکل اما از زمانی شروع شد که بعد از بازگشت تیم از اردوی ترکیه،آقای کاظمی بدون هماهنگی با ما به مسافرت خارج از کشور رفتند و تیم به نوعی رها شد.در این حدفاصل بازی با نود ارومیه را باختیم و بازی باقشقایی هم در زمانی برگزار شد که آقای کاظمی شب قبل از مسافرت برگشته بودند و تمرکز لازم را نداشتند و بازی را باختند.

در پایان بازی مسائلی را عنوان کردند که خلاف واقع بود.

ما هفته گذشته کار قانونی انتقال باشگاه انجام شد و تازه دست ما برای معرفی مدیرعامل و هییت مدیره باز شد.ما اینکه مشکل تیم نداشتن هییت مدیره و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان بوده اصلا صحت ندارد.باشگاه ما از همان ابتدا هییت مدیره داشت و بلافاصله بعد از انجام کار انتقال تیم از مالک گذشته مدیرعامل را معرفی کردیم.

در همان نیم فصل پول بازیکنان را تاسقف ۶۰درصد به حساب آقای کاظمی واریز کردیم که مطلع شدیم برخی بازیکنان ۴۰درصد و برخی ۵۰ درصد دریافت کرده‌اند که باید بطور کامل تا ۶۰ درصد توسط آقای کاظمی به آنها پرداخت می‌شده.

تمامی مدارک پرداختی ما به آقای کاظمی هم موجود است.خود ایشان ۸۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده است.

من از آقای کاظمی بابت تمامی زحماتشان تشکر میکنم و البته بخاطر عقد قرارداد با باشگاهی دیگر در حالیکه هنوز سرمربی ما هستند شکایت میکنم.

از روز ۵شنبه پاسخ تماسهای آقای کبیری،مدیرعامل باشگاه را ندادند.شنبه هم به تمرین نیامدند و روز یکشنبه بعد از تمرین باز هم پاسخگوی تماس مدیرعامل ما نبودند.

دیگر راهی برایمان باقی نمانده بود و طی تماسی با آقای کرمانی دستیار ایشان اعلام کردیم که تمرینات را تعطیل کنند تا تکلیف کار روشن شود.در همین اثنا بود که متوجه شدیم ظهر امروز با باشگاه بادران قرار داد بسته‌اند.

بعداز آن بود که دیگر به فکر انتخاب کادر فنی جدید افتادیم و ظرف ۴۸ ساعت آینده کادر جدید را معرفی خواهیم کرد.

ما به تمامی تعهدات مالی خود در قبال ایشان عمل کرده‌ایم و اسنادش هم موجود است.

ایشان نمیدانم به چه علتی،پرداختی بازیکنان را انجام نداده‌اند‌.طی روزهای آینده تکلیف پرداختی‌ها را روشن میکنیم و امیدواریم با گفتگو حل شود وگرنه چاره ای جز شکایت برایمان نمی‌ماند.

ما با اینکه درصد باقیمانده بازیکنان را به آقای کاظمی داده بودیم تا به آنها پرداخت کند که انجام نشده است،اما طی روزهای آینده ۱۰درصد به بازیکنان پرداخت میکنیم تا دغدغه مالی نداشته باشند.

بنده اکنون بخاطر بیزنسهایی که دارم در اروپا هستم و قبل از پایان سال به ایران می‌آیم.طی این مدت هم آقای کبیری مدیرعامل باشگاه امورات را در اختیار داشته و هیچ کم و کاستی نخواهیم داشت.

به بازیکنانمان بابت تعهدات مالی اطمینان خاطر میدهم.

ما به عشق جوانان پاکدشت و مردم عزیز این منطقه راهی را که با سختی طی کرده‌ایم ادامه خواهیم داد تا به هدف نهایی خود یعنی لیگ برتر برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apxzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی خراسانی: بازیکنان کنار من آماده باشند منم آماده خواهم بود/ با بازگشت آقا فرهاد دوباره پیروز می‌شویم