تاریخ انتشار: 1398/02/08 12:04
کد خبر: 101954

تصمیم قطعی یونایتد برای فروش پوگبا و لوکاکو

روزنامه میرر مدعی شد منچستریونایتد در تابستان پیش رو پل پوگبا و روملو لوکاکو را با مبلغی در حدود 200 میلیون پوند خواهد فروخت.
 تصمیم قطعی یونایتد برای فروش پوگبا و لوکاکو

 روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در فصل تابستان پیش رو، پل پوگبا و روملو لوکاکو را با مبلغی در حدود 200 میلیون پوند خواهد فروخت.

با اینکه سولسشر می‌گوید انتظار دارد پوگبا در یونایتد ماندگار شود ولی مدیران باشگاه به این تصمیم رسیده‌اند که ستاره جنجالی فرانسوی را به فروش برسانند. همچنین اگر باشگاه‌های یوونتوس یا اینتر برای خرید روملو لوکاکو پیش‌قدم شوند مدیران یونایتد به آنها نه نخواهند گفت.

این در حالی است که زین‌الدین زیدان اعلام کرده انتقال پوگبا به رئال مادرید یکی از اولویتهای او است. تنها موضوعی که باقی می‌ماند توافق دو باشگاه درباره  مبلغ این انتقال است. میرر می‌گوید منچستریونایتد حداقل مبلغ درخواستی خود برای واگذاری پوگبا را 120 میلیون پوند اعلام کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا آنقدر از جدایی او از یونایتد مطمئن است که مذاکرات او با باشگاه درباره تمدید قرارداد را اخیرا لغو کرده است.

با توجه به ادعای میرر درباره مبلغ درخواستی یونایتد برای انتقال پوگبا، به نظر می‌رسد در صورتیکه یکی از دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس یا اینتر هم برای جذب لوکاکو با یونایتد وارد مذاکره شوند مبلغ درخواستی شیاطین سرخ چیزی در حدود 80 میلیون پوند باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnq7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این بهترین فصل پل پوگبا است