تاریخ انتشار: 1398/05/02 10:56
جیان‌فرانکو زولا:
کد خبر: 93004

لوکاکو بهترین گزینه برای اینترِ کونته است

جیان‌فرانکو زولا، اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید روملو لوکاکو خصوصیاتی دارد که او را برای بازی در اینترِ آنتونیو کونته بازیکنی ایده‌آل کرده است.
لوکاکو بهترین گزینه برای اینترِ کونته است

 جیان‌فرانکو زولا، اسطوره فوتبال ایتالیا که فصل گذشته به عنوان دستیار مائوریسو ساری در چلسی فعالیت می‌کرد می‌گوید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد که شایعات زیادی درباره پیوستنش به اینتر شنیده می‌شود، بهترین گزینه ممکن برای اضافه شدن به ترکیب اینترِ آنتونیو کونته است.

آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر به صراحت از علاقه خود برای جذب لوکاکو صحبت کرده و این مهاجم بلژیکی سوژه اصلی مذاکرات اخیر منچستریونایتد و اینتر بوده است.

زولا که فصل گذشته در زمان حضورش در چلسی به عنوان دستیار ساری از نزدیک شاهد بازی‌های لوکاکو بوده درباره او گفت:" لوکاکو در اینتر تاثیر زیادی خواهد داشت. او برای سبک فوتبالی که کونته می‌پسندد بازیکن ایده‌آلی است. او قدرت فیزیکی‌ خاص لیگ برتر را دارد و به همین خاطر از سایر مهاجمین سری آ یک سر و گردن بالاتر است".

زولا در ادامه صحبتهایش گفت:" با اینحال من معتقدم نقطه قوت اصلی اینتر در فصل آینده خود آنتونیو کونته خواهد بود. او بعد از تجربه‌ای که در چلسی داشته انگیزه خیلی بالایی دارد و با عزم راسخ می‌خواهد در تیم جدیدش موفق باشد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396am7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 سرمربی بعدی اینتر انتخاب شد؟