تاریخ انتشار: 1398/07/29 21:40
کد خبر: 83590

فخرالدینی: ریشه اصلی نتایج ما بدشانسی است

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال و تراکتور باید اینجا می‌باختند اما ما بدشانسی آوردیم، بازی با سایپا نیز 2 بر صفر جلو بودیم اما اتفاقاتی افتاد و باختیم، فکر می‌کنم ریشه اصلی نتایج بدشانسی باشد.
فخرالدینی: ریشه اصلی نتایج ما بدشانسی است

میلاد فخرالدینی بعد از شکست برابر شهر خودرو اظهار داشت: بازی بدی نبود و فکر می‌کنم مستحق باخت نبودیم؛ موقعیت زیادی به شهر خودرو ندادیم و یک یا دو موقعیت داشتند که به گل رسیدند.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: ما پنج موقعیت داشتیم اما به گل نرسیدیم، بازیکنان از لحاظ روحی افت کرده‌اند اما با تدابیر کادر فنی روز به روز بهتر می‌شویم.

وی با بیان این‌که ما 2 باخت داریم، گفت: استقلال و تراکتور باید اینجا می‌باختند اما ما بدشانسی آوردیم، بازی با سایپا نیز 2 بر صفر جلو بودیم اما اتفاقاتی افتاد و باختیم، فکر می‌کنم ریشه اصلی نتایج بدشانسی باشد.

فخرالدینی تصریح کرد: در شش هفته ابتدایی بازی‌های سختی داشتیم و فکر می‌کنم از هفته بعد بازی‌هایمان سبک‌تر شود البته بازی‌ها آسان نمی‌شود اما می‌توانیم نتایج مورد نظر را بگیریم.

یوسف بهزادی نیز بعد از پایان بازی با شهر خودرو اظهار داشت: شرمنده‌ایم و تلاش می‌کنیم به پیروزی دست پیدا کنیم؛ چی بگویم، بدشانسی داریم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

دروازه‌بان ذوب‌آهن ادامه داد: از داوری هم نمی‌توان حرف زد، پای من را ببینید، این خطا کارت زرد نداشت؟ هیچ چیز نمی‌توان گفت؛ ذوب‌آهن تنهاست و ما فقط خدا را داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzab6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارسلان مطهری: می‌توانیم در فصل جدید در بین مدعیان باشیم