تاریخ انتشار: 1398/09/23 00:37
سایپا تهران - پرسپولیس تهران؛
کد خبر: 78142

به دنبال برد و صعود به صدر جدول!

آیا پرسپولیس با شکست سایپا، در مسیر قهرمانی قرار خواهد گرفت؟
به دنبال برد و صعود به صدر جدول!

سایپا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، میزبان پرسپولیس خواهد بود. سایپا روز های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و پس از دو برد در 3 هفته ابتدایی، یازده هفته بدون پیروزی را پشت سر گذاشت. 7 باخت و تنها 4 امتیاز، نارنجی پوشان را وارد بحران کرده است. 

سایپا که در 3 بازی ابتدایی خود 9 گل به ثمر رسانده بود، در 10 بازی بعدی خود نتوانست دروازه حریفان را باز کند. در نهایت رضا جعفری در دقیقه 38 بازی مقابل نفت مسجد سلیمان موفق به گلزنی شد و این طلسم را شکست. 

سرخپوشان در این روزها به یک ثبات نسبی رسیده اند و در یک قدمی صدر جدول قرار دارند؛ اما شاگردان کالدرون تا به حال به رکورد سه برد پیاپی در لیگ نرسیده اند. پرسپولیس 2 بار در هفته های سوم و چهارم، و هفتم و هشتم به دو پیروزی متوالی رسید اما نتوانست به روند پیروزی خود ادامه دهد. 

مهدی ترابی.  هافبک 25 ساله پرسپولیسی ها فوتبال خود را با سایپا شروع کرد و در این بازی باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود. ترابی در این فصل مؤثرترین بازیکن سرخپوشان بوده و با 6 گل زده ستاره ی بی چون چرای این فصل پرسپولیس به حساب می آید. 

سایپا در حالی که با یک گل از نفت مسجد سلیمان پیش بود، در نهایت با نتیجه 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. پرسپولیس هم با دو گل مقابل گل گهر به برتری رسید. 

سایپا با 11 امتیاز در رتبه چهارم و پرسپولیس با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در جایگاه سوم جدول قرار دارد. 

شنبه 23 آذر 98

سایپا تهران - پرسپولیس  ساعت 15:00

ورزشگاه شهدا شهر قدس

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: علی میرزابیگی – محمد عطایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rovv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس کالدرون در اندیشه برد برابر شاگردان مجید جلالی
پرسپولیس تهران-گل گهر سیرجان؛