تاریخ انتشار: 1398/12/18 23:45
کد خبر: 68256

لمپارد: نباید بیش از حد هیجان‌زده شویم/ همه چیز سرجایش قرار داشت

فرانک لمپارد انسجام را عامل برتری پرگل تیمش دانست.
لمپارد: نباید بیش از حد هیجان‌زده شویم/ همه چیز سرجایش قرار داشت

فرانک لمپارد، برتری 4 - صفر خانگی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را ناشی از انسجام تیم و بازیکنانش دانست.

 سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: همه چیز در کنار هم قرار گرفت. همیشه به ترکیب اصلی خودتان نیاز دارید. مصدومان زیادی داشتیم اما تنها راه برخورد با این مساله، اعتماد به یکدیگر است.  تمرکز بالایی داشتیم اما نمی‌توانیم  بیش از حد هیجان زده شویم.

او در ادامه افزود: حالا  باید به خانه استون ویلا برویم و این عملکرد را تکرار کنیم. به خاطر عدم ثبات، مشکلاتی داشته‌ایم. باید همان گونه که امروز کار کردیم، ظاهر شویم  تا نشان دهیم می‌توانیم کار را تمام کنیم.در تیم تعادل وجود دارد و همه می‌توانند انرژی خود را  به تیم تزریق کنند. 

لمپارد درباره ژیرو افزود: وقتی ژیرو  را بشناسید و با اخلاق و رویکردش آشنا باشید، می‌توانید تیم را  طبق حرکات  او بچینید. او  خیلی خوب بازی می‌کند و در رختکن فوق‌العاده است.می‌توانید درباره کپا همحرف بزنید. شخصیتش را نشان داد و لحظات شجاعانه‌ای داشت. بارکلی و آلونسو  به فرم خوب خود بازگشته‌اند. باید در تمرین خوب کار کنید و رویکرد خوبی داشته باشید. آن‌ها این مورد را انجام داده‌اند. 

او در پایان تصریح کرد: هنوز راه زیادی در پیش داریم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و همه چیز در دستان ماست. وقتی گفتم شانس ما نسبت به بقیه کم‌تر است، درباره نقشه‌های بزرگ‌تر تیم صحبت می‌کردم. هنوز راه زیادی برای پیمودن مانده است. گیلمور در مناطق دشوار زمین، توپ را در اختیار می‌گرفت و اعتماد به نفس زیادی داشت. جورجینیو هم  این کار را می‌کند. در نیمه اول این گونه عمل کرد و بعد از آن جلوتر بازی کرد. در هر 2 مورد هم خوب بود.  باید همین طور ادامه داده و دید وسیع‌تری داشته باشیم. موظفیم فاصله را کم کنیم. هنوز راه زیادی باقی مانده است. نمی‌خواهم دروغ بگویم و نگران باشم اما  مانت و  گیلمور وقتی توپ را در اختیار ندارند باید بیش‌تر کار کنند. با کمک آن‌ها توانستیم از بیلی محافظت کنیم.  فکر می‌کنم در این حالت تعادل خوبی داریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eajvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد: باید در گل زدن بهتر عمل کنیم