تاریخ انتشار: 1399/09/08 19:52
کد خبر: 49883

تساوی برایتونو و لیورپول در حضور 20 دقیقه ای علی جهانبخش

لیورپول با گل دیه گو ژوتا از برایتون پیش بود که وی ای آر یک پنالتی علیه این تیم اعلام کرد تا برتری در دقیقه 93 از دست برود.
تساوی برایتونو و لیورپول در حضور 20 دقیقه ای علی جهانبخش

 لیورپول تیم دوم جدول که پس از باخت خانگی به آتالانتا در لیگ قهرمانان همه هوادارانش را شگفت زده کرده بود، امروز به مصاف برایتون رفت. تیمی که علی رضا جهانبخش را در اختیار دارد و در رده شانزدهم جدول قرار داشت.

هر دو تیم از این بازی پیروزی می خواستند و همه انتظار بازی جذابی را داشتند.

دقیقه 10 بازی روی همکاری موپای و فیلیپس، توپ به کانلی رسید و او بخت گلزنی مناسبی پیدا کرد ولی ضربه اش به شکل عجیبی راهی اوت شد.

9 دقیقه بعد برایتون به ضربه پنالتی دست یافت.

نیکو ویلیامز مدافع چپ جوان لیورپول روی کانلی مرتکب خطای پنالتی بچه گانه ای شد و داور هم در سوت خود دمید. موپای پشت توپ قرار گرفت و آن را بر خلاف جهت آلیسون بکر هم زد ولی توپ با اختلاف اندک از کنار تیر راهی اوت شد تا قرمزهای آنفیلد از خطر دریافت گل فرار کنند. بازی تا دقیقه 40 با تساوی بدون گل دنبال می شود.

دقیقه 35 لیورپول به گل رسید. محمد صلاح پشت مدافعان صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک توانست دروازه برایتون را باز کند. گل مورد قبول تیم داوری قرار گرفت اما یک دقیقه بعد، وی ای آر صحنه را آفساید اعلام کرد.

در نهایت نیمه اول با تسای بدون گل به اتمام رسید.

بازی در نیمه دوم متعادل دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند تا اینکه دقیقه 60 لیورپول به گل رسید و این بار مورد قبول واقع شد.

اندری رابرتسون از سمت چپ توپ را بیرون محوطه جریمه به محمد صلاح رساند. ستاره مصری بلافاصله توپ را برای دیه گو ژوتا کاشت و او هم پس از یک حرکت عرضی، توپ را به کنج دروازه زد تا قرمزها را پیش بیندازد. این پنجمین گل ژوتا در لیگ بود.

یورگن کلوپ دقیقه 65 محمد صلاح را بیرون کشید و سادیو مانه وارد میدان شد. این تعویض به مذاق صلاح خوش نیامد و او به شکلی واضح نارضایتی خحود را نشان داد.

 

دقیقه 70  نوبت به ورودعلی رضا جهانبخش رسید. ستاره ایرانی جانشین آدام لالانا شد که هفت دقیقه تنها در میدان بود و پس از مصدومیت، مستقیم راهی رختکن شد.

دقیقه 80 ارسال از چپ مارش از مقابل سر جهانبخش عبور کرد و رابرتسون در ادامه توپ را به بیرون زد تا یک کرنر نصیب برایتون شود. کرنری که حاصلی نداشت.

 

دقیقه 83 روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال رابرتسون این سادیو مانه بود که با ضربه سر توانست گلزنی کند. کمک پرچم نزد و داور هم گل را پذیرفت ولی پس از بررسی وی آر، به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازی به دقیقه 92 رسیده بود که رابرتسون با خطا روی ولبک پنالتی داد. داور پس از بازبینی صحنه متقاعد شد تا اعلام پنالتی کند. گراس پشت توپ قرار گرفت و توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در نهایت لیورپول در دیداری که دو گلش توسط وی ای آر مردود شد و یک پنالتی بر علیهش توسط وی ای آر اعلام شد برابر برایتون به تساوی رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqbb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل آرسنال برابر استوک قعرنشین