تاریخ انتشار: 1400/06/03 11:34
کد خبر: 34484

رقابت سخت حسینی و اخباری با 3 لژیونر

تمرینات تیم ملی برای بازی با سوریه از امروز با حضور 22 بازیکن داخلی شروع می شود.
 رقابت سخت حسینی و اخباری با 3 لژیونر

به نظر می رسد این جز معدود دفعاتی است که هر سه دروازه بان اصلی تیم ملی لژیونر هستند و اسکوچیچ برای اینکه تمرینات تیم ملی بدون حضور دروازه بان استارت نخورد که البته غیر ممکن بود دو دروازه بان داخلی هم به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. سید حسین حسینی مرد شماره یک استقلال در هفته های پایانی و محمد رضا اخباری که انصافا به همراه تراکتور روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. هم در بازی های داخلی و هم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا. او حالا یک ماموریت مهم پیش رو دارد و آن بازی در برابر النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. سیوهای محمد رضا اخباری می تواند دراین بازی نفش پر رنگی در صعود تراکتور به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی است و سید پیام نیازمند به لطف بازی های خوب برای سپاهان به باشگاه پورتیموننزه پرتغال ملحق شده است و امیر عابدزاده هم اینروزها در لیگ 2 اسپانیا به همراه تیمش ارایه گر بازی های درخشانی است. پیش بینی می شود این سه دروازه بان شانس بیشتری برای بازی با سوریه و عراق به منظور قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی داشته باشند. اما به هر صورت حضور در اردوی تیم ملی هم برای سید حسین و محمد رضا اخباری یک تجربه خوب است و حتی این فرصت را به آنها می دهد که برای حضور در لیست نهایی تیم ملی با سه دروازه بان اصلی رقابت کنند که از 8 شهریور به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

ترافیک در تیم ملی به خط دروازه هم رسیده است و حضور 5 دروازه بان آماده در اردوی تیم ملی بدون شک کار اسکوچیچ را برای گزینش ها سخت خواهد کرد. البته دروازه بانان دیگری هم می توانستند در اردوی تیم ملی حاضر شوند که می توانیم به نام حامد لک و رشید مظاهری هم اشاره کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw9ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال و دو پیشنهاد وسوسه انگیز