تاریخ انتشار: 1400/08/15 23:43
کد خبر: 30682

دورتموند بدون هالند مدعی قهرمانی نیست (عکس)

لایپزیش در دیداری حساس موفق شد با نتیجه 1-2 از سد دورتموند عبور کند.
دورتموند بدون هالند مدعی قهرمانی نیست (عکس)

شرایط دورتموند در روزهای غیبت ارلینگ هلاند چندان خوب نیست و این تیم امشب با نتیجه 1-2 مقابل لایپزیش شکست خورد تا فاصله آنها با بایرن مونیخ در صدر جدول به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.

 

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و انکونکو در همان دقایق ابتدایی و در مرکز محوطه جریمه دورتموند صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه بان حریف به خوبی مهار کرد. در دقیقه 20 این بار آنجلینو با ارسالی دقیق موقعیت مناسبی برای گلزنی لایپزیش ایجاد کرد، اما ضربه سر موکیله با عکس العمل کوبل همراه شد.

 

اما در دقیقه 30 لایپزیش به گل اول دست یافت. ارسال گواردیول در سمت چپ و در مقابل دروازه به انکونکو رسید و این بازیکن به راحتی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. تلاش دورتموند برای جبران گل خورده بی نتیجه بود و نیمه اول با برتری لایپزیش به اتمام رسید.

اما دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی دست یافت. ارسال توماس مونیه در مرکز محوطه به مارکو رویس رسید و کاپیتان دورتموند با ضربه ای دقیق موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 64 کریستوفر انکونکو فاصله ای تا زدن گل دوم لایپزیش نداشت، اما ضربه او به دیرک دروازه دورتموند برخورد کرد. اما دقایقی بعد ارسال دقیق همین بازیکن در دهانه دروازه به یوسف پولسن رسید و او به راحتی موفق به زدن گل دوم لایپزیش شد. در ادامه مت هوملس می توانست گل تساوی دورتموند را به ثمر برساند، اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت و در نهایت لایپزیش 1-2 در این دیدار به برتری رسید.

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jedpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت تریک هالند برای دورتموند در 20 دقیقه