تاریخ انتشار: 1400/08/16 01:00
محسن عاشوری:
کد خبر: 30672

بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم / دقایق پایانی اگر کمی دقت میکردیم می توانستیم به برنده بازی باشیم

سرمربی خیبر خرم آباد گفت:بازی قابل قبولی مقابل مس شهر بابک ارایه دادیم.
بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم / دقایق پایانی اگر کمی دقت میکردیم می توانستیم به برنده بازی باشیم

محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس شهر بابک اظهار داشت : بازی خوبی بود که مهمترین عامل، چمن مناسب استادیوم امام علی(ع) بود که در اختیار دو تیم قرار داده بود و جا دارد از مسئولین چمن که به خوبی از این چمن نگهداری می‌کنند تشکر کنم.

وی ادامه داد: بازی سخت ، فیزیکی و تاکتیکی بود که خیلی کم موقعیت برای دو تیم پیش آمد و بیشتر بازی میانه زمین بود این نشان می‌دهد که تیم مس شهر بابک تیم ما را خوبی آنالیز کرده بود مثل تیم ما که شناخت و آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم.

عاشوری بیان کرد: پیش بینی می کردیم ، تیم مس شهر بابک تیم قابل احترام، با شخصیت و خیلی منظم بازی کند چون ساختار خوبی دارند و می دانستیم اقای رضایی سومین سالی است که با مس کار می‌کنند، مربی کاربلد ی است که  توانایی بالایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تصریح کرد: خسته نباشید عرض می کنم خدمت بازیکنان خودمان ،  پیش بینی می کردیم یک مقدار ارتفاع در نیمه اول تیم را اذیت کند و کیفیت تیم را پایین بیاورد، خوشبختانه این طور نشد و در دقیقه ۲۵ بازیکنان خود را با شرایط زمین و آب و هوا  وفق دادند و این شد که توانستیم بازی قابل قبولی را علی رغم این که بازی مساوی شد به نمایش بگذاریم.

وی اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه بعد از گلی که دریافت کردیم بچه ها نظم خود را حفظ کردند و با همان استراتژی و تمرکز ، با صبر و حوصله به گل رسیدیم ، اگر در دقایق پایانی کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rzjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن عاشوری:تمرینات خوب و منظمی داشته ایم / برای برد مقابل پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت

مهاجمین خیبر عطش به آقای گلی دارند!
اختصاصی/در پایان هفته سوم؛