تاریخ انتشار: 1395/08/15 10:14
کد خبر: 250896

دستور فرار و گلزنی به گوچی

با توجه به غیبت سردار آزمون در بازی با سوریه دوباره گوچی در نوک خط حمله تیم ملی به میدان خواهد رفت.
دستور فرار و گلزنی به گوچی

به گزارش فرتاک ورزشی، خوشبختانه گوچی اینروزها حضور تاثیرگذاری در ترکیب تیم هیرنفین هلند دارد و اصلا نیمکت نشینی در تیم ملی روحیه او را بهم نریخته است!

البته قوچان نژاد پیش تر در تیم هیرنفین هم نشان داد نسبت به این مسئله حساس نیست و هر گاه در ترکیب تیمش به میدان می رود با همه وجود بازی می کند.

وقتی بازیکن جانشین به جای رضا قوچان نژاد در ترکیب هیرنفین قرار می گرفت و گلزنی می کرد رضا قوچان نژاد در واکنش به درخشش او تبریک می گفت و برای همبازی اش آرزوی موفقیت می کرد و می گفت بازیکن وقتی می تواند آرزوهای خود را در فوتبال عملی کند که تیمش موفق باشد. و امروز گوچی فیکس تیمش است اما بازیکن جانشین نتوانست به آنچه که در ذهن دارد برسد چرا که کنار نگذاشتن رضا قوچان نژاد از سوی سرمربی تیم هیرنفین برای او سخت بود.

البته باید حق را به سرمربی تیم هیرنفین داد. جایی که گفت: برایم ممکن نیست از تجربه رضا قوچان نژاد به راحتی بگذرم.

کی روش وقتی می گوید گذشت آن زمانی که به خاطر نبود یک یا دو بازیکن اشک بریزم به خاطر حضور بازیکنانی چون گوچی روی نیمکت است. بازیکنی با تجربه حضور در جام جهانی.
با حضور گوچی در ترکیب تیم ملی بازی تیم ملی بیشتر روی زمین خواهد بود. پاس های در عمق و بلند پشت خط دفاعی بیشتر برای رضا ارسال خواهد شد و فرصت پیشروی او موقعیت گلزنی برای بال ها هم ایجاد می کند.

در این بازی کمتر سانتر استفاده خواهیم کرد با توجه به اینکه احسان حاج صفی هم حضور ندارد. 1-3-2-4 تیم ملی در این بازی احتمال تبدیل شدن به سیستم 3-3-4 را دارد اما در هر دو صورت گوچی بازیکن ایران در نوک خط حمله خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45l5vq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورقاز: نباید سوریه را دست کم بگیریم