تاریخ انتشار: 1401/09/13 19:30
کد خبر: 13258

خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند

صبح امروز خبرنگار اهل بولیوی مدعی شد داور ایرانی و داور آلمانی که در بازی های اروگوئه بحث بر انگیز قضاوت کرده اند دوحه را ترک کرده و در ادامه مسابقات شانسی برای قضاوت نخواهند داشت.
خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند

علیرضا فغانی پنالتی ای که در بازی پرتغال – اروگوئه به سود پرتغال اعلام کرد از نظر تیم اروگوئه پنالتی نبوده است. داور آلمانی هم در بازی پایانی این تیم خطای صورت گرفته به روی کاوانی را پنالتی اعلام نکرد. این  تیم در بازی پایانی غنا را دو بر صفر برد و برای صعود به جای کره جنوبی یک گل دیگر می خواست که به زعم سوارس و دوستان اگر این پنالتی به سود اروگوئه اعلام شد، این تیم به جای کره جنوبی به دور دوم صعود می کر د.

اگر پنالتی پرتغال علیه اروگوئه که توسط علیرضا فغانی اعلام شد، همانند تصمیم نخست او رد می شد باز هم اروگوئه می توانست به دور بعدی بازی ها به جای کره جنوبی صعود کند.

اما بر اساس اخبار دریافتی از دوحه این خبر رد شد. علیرضا فغانی و  کمک های ایرانی اش هم چنان در دوحه هستند و این بدین معنی است که آنها هنوز شانس قضاوت در بازی های جام جهانی را از دست نداده اند.

از همه مهمتر به طور علیرضا فغانی بر اساس یک استدلال مهم داوری به سود پرتغال پنالتی اعلام کرد و حتما او برخورد دست به توپ را پنالتی تشخیص داده است، در حالی که برخی می گویند بازیکن اروگوئه در مسیر حفظ تعادل با دست به توپ ضربه زده است. با این حال نظر نهایی علیرضا فغانی بی احتیاطی مدافع بوده است.

خبرهای تایید نشده ای حکایت از این دارد، که علیرضا فغانی به احتمال قوی بازی اسپانیا در برابر مراکش را سوت خواهد زد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jayl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله یک تیم حذف شده از جام‌جهانی به داور ایرانی/ تو هم مقصری آقای فغانی!