تاریخ انتشار: 1401/12/12 12:48
ادعای تباس:
کد خبر: 9852

بارسلونا حق ندارد در تابستان 2023 بازیکن بخرد!

خاویر تباس، رییس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
بارسلونا حق ندارد در تابستان 2023 بازیکن بخرد!

مشکلات مالی بارسلونا در چند سال گذشته دردسرهای بسیاری را برای این باشگاه به همراه داشته و کار را برای مدیران سخت کرده است. 
خوان لاپورتا پیش از این اعلام کرده بود که بارسا در شرایط بهتری است و قول داد که با کاهش 170 میلیون یورویی دستمزدها نیازی به فروش هیچ بازیکنی نخواهد بود. 
آنها تابستان گذشته از اهرم‌های اقتصادی متعددی برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده استفاده کردند اما حالا با معضل جدی‌تری برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده روبرو هستند. 

1771741


تباس در نشست تجارت فوتبال در فایننشال تایمز در این باره اظهار داشت:« بارسلونا در حال حاضر هیچ فضایی در بودجه مختص به خودش ندارد که بخواهد آن را در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی هزینه کند. آنها رفتاری تردیدبرانگیز و نادرست داشته‌اند که روی لالیگا تاثیر داشته و ما بر همین اساس اقدام خواهیم کرد. دستور دادیم که آنها از این به بعد حق به خدمت گرفتن هیچ بازیکنی را نداشته باشند. 
این باشگاه 700 میلیون یورو از حق پخش تلویزیونی‌اش را فروخت و برای بهبود شرایط و حل مشکلش از راه‌های بسیاری تلاش کرد اما نمی‌تواند چنین کاری را در فصل آینده هم ادامه دهد. ما کنترل اقتصادی بسیار سختگیرانه‌ای اعمال خواهیم کرد و در پایان هر پنجره به هر باشگاه اعلام می‌کنیم که می‌توانند چقدر هزینه کنند. بارسا باید سرمایه‌گذاری روی بازیکنان را کاهش دهد و پیشنهاد ما به آنها فروش بازیکنان است.»
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39akx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد تند سرمربی بارسلونا از بازی بد شاگردانش برابر آلمریا : هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست!